Doet me wel denken aan het einde van Jay & Silent Bob strike back, moet Iwanius ook wel de middelen voor hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:18 schreef Iwanius het volgende:
Maar lijkt mij wel wat om voor eens en voor altijd af te rekenen met de haters.Even kijken hoe dat in de juiste vorm te gieten.
Iwaniusmeet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:08 schreef golfer het volgende:
Ik ga graag een keer met Iwanius uit eten hoor. Maar dan wel op mijn eigen kosten en niet als tegenprestatie ergens voor.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah gezellig, met z'n allen uit eten. En dan allemaal sowieso een gerecht extra uitvragen.
Je paffert ertussen leggen en er een zoekfoto van maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:34 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]*live* as we speak ...rara waar ben ik...of zoals die 'bolle' zegt: "Fanatiek genieten"(staat ook op zijn busje)Hint: Romige aardbeien cocktail.Uitgebreid verslag in het normale eettopic.
Wil jij dan niet ook, net als ik, zijn handtekening in ruil voor seks?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een groupies hier allemaal... Wist niet dat het zo ver zou gaan.
Dus jij bent dus "miep" ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil jij dan niet ook, net als ik, zijn handtekening in ruil voor seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |