Want je bent vergeten hoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was al bang dat ik het moest doen.
'Het'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was al bang dat ik het moest doen.
Das war einmal......quote:
Zo fapwaardig zijn die toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel verdacht zo vlak nadat er wat foto's zijn gepost...
Nouja, toen jij die foto zonder shirt postte werd het toch ineens wat stillerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Zo fapwaardig zijn die toch ook weer niet?
Dat kan ook van afschuw zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, toen jij die foto zonder shirt postte werd het toch ineens wat stiller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
Watskeburt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat kunnen sommige lui klootzakken zijn zeg![]()
Oeh, semi-nudityquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Jeweetzelluf live alles
En le boyfriend wilde niet weer als een hondje
Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Jeweetzelluf live allesTetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Kaas- het volgende:
Nog een live pica, zit as we speak hier te picknicken. Relaxed uitzichtje. Kleedjes mee en veel wijn.
[ afbeelding ]
Zo loop ik de hele dag rond dus ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet, (semi) nudity met gezicht.
Ik sommige ook. Met name 'Dromen zijn bedrog', omdat die constant werd gedraaid tijdens mijn universiteits-introductie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef wonderer het volgende:
De oude nummers kan ik ook nog gewoon meezingen...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Kaas- het volgende:
Ptb is wel een schatje dat 'ie de pic al uit de quote haalt zodat je hem nog kan verwijderen.
Dat spul uit de jaren 90 had echt wel goeie teksten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik sommige ook. Met name 'Dromen zijn bedrog', omdat die constant werd gedraaid tijdens mijn universiteits-introductie...
quote:
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:Superleuke foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?
Hier kan het overigens wel wat beter![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Superleuke foto.
Hier kan het overigens wel wat beter
Altijd leuk om mensen de homo topiques via deze troll comments in te trekken.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Een dildo zou er makkelijker uitglijden, maar de zaklamp heeft een ruwe buitenkant waardoor het aan mijn darmen krabt en en bloedingen ontstaan waardoor mijn autobekleding vies is van het bloed en ik 24/7 anaal klaarkom
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?![]()
Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Awwwwquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:
Hoe is het met alle poedels?
Dit filter dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit filter dan?Ugh. Ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:Regenachtig? Is hier 34 graden man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?
Waar is hier? Kaasachstan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Regenachtig? Is hier 34 graden man.
Jasses. Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel wat beter kan. En dat niet iedereen te vertrouwen is....
D's? Als in details?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.
Uiteraard.quote:
Juist. Hoog uit als joke.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Überhaupt geen filters zeker
quote:
Ik ga over 1,5 week ook naar Griekenland, lekker een weekje zeilen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Wie?quote:
Die filters heb je na een weekje lol met vrienden ook wel weer gezien hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Baloe-de-beer dan. Die gast met dat topic over of gerimd worden onderdanig is of niet.quote:
Geef ons dan op z'n minst een linkje!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania kijkt naar pohi.
Ja, nevermind.
SEX / Wat is onderdanig: rimmen of gerimd worden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geef ons dan op z'n minst een linkje!
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.quote:
Cool. #wilzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.
Dan ben je niet dominant, maar onzeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.
Lekker. Waar in Griekenland?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ga over 1,5 week ook naar Griekenland, lekker een weekje zeilen.
Baloe de beerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baloe-de-beer dan. Die gast met dat topic over of gerimd worden onderdanig is of niet.
Wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
D's = dicks of de ex-en van Ang3l
Wie is dat en hoezo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef praisethebooty het volgende:
Kaas doet me af en toe aan Waxxer denken.
Hahaha. Ik snap hem wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Baloe de beerSinds Jungle Book noemt m'n vriend me vaak "baloe de beertje" omdat ik groter ben dan hij, altijd vrolijk ben en volgens hem ook zou jokken om stiekem te kunnen snoepen.
Dit was een klassiek Waxxer-topic uit de goede oude tijd:quote:
Niet iedereen is zo hongerig naar pik als... jij.quote:
Ik zie jou ook altijd als een vrolijke gup in mijn gedachtes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Baloe de beerSinds Jungle Book noemt m'n vriend me vaak "baloe de beertje" omdat ik groter ben dan hij, altijd vrolijk ben en volgens hem ook zou jokken om stiekem te kunnen snoepen.
Waw. Netjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
Ja denk je wel eens aan mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd als een vrolijke gup in mijn gedachtes.
Wat let je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hongerig naar pik als... jij.
Al moet ik bekennen. Ik zou er wel een paar lusten nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streepje.![]()
Mijn ex-en zijn geen dicks, op 1 na. Ok 2 na. Maar 1 ervan heb ik vergeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef praisethebooty het volgende:
En V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streepje.
God created gays so fat chicks could have friends.
Een paar nog wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Altijd.quote:
Waxxer!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit was een klassiek Waxxer-topic uit de goede oude tijd:
KLB / Vleesch vijf dagen in de auto laten liggen
Mag je ook op mijn buik dobberen in het zwembad, samen beetje zingen en zo. Mooi man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of eentje een paar keer
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag je ook op mijn buik dobberen in het zwembad, samen beetje zingen en zo. Mooi man.TIESKE DE BEER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
WIe denkt dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:53 schreef Kaas- het volgende:
Zo'n typje die bij twee piemels in z'n mond enkel denkt: "zouden drie piemels niet passen?".
Haha, als je jarig bent krijg je een knuffelbeer met Tieske erop van mij.quote:
Gelukkig duurt dat nog lang en ben je het dan al lang vergeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, als je jarig bent krijg je een knuffelbeer met Tieske erop van mij.
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nog lang en ben je het dan al lang vergeten.
Nee. Die krijg je niet te zienquote:
Oké. Tot vanavondquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, daar je gedrag in een hoop opzichten op dat van een ezeltje lijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.
Ik verzocht er ook niet om.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Die krijg je niet te zien
olifant bedoel je 😇quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit over nagedacht.quote:
Wahahah. Gekquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Oké. Tot vanavond
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Altijd fijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Het beste geheugen is te vinden bij mijn moeder wanneer ze boos is. Die herinnert alles dat ik ooit fout heb gedaan.
Ik ben super normaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
Best prima dus, want die stoot zich in ieder geval geen 2x aan dezelfde steen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe. Nope.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
We're aaaall speshul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
Wow heb je jezelf getekend?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
Nee, is van de Drawn Together seriequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, daar je gedrag in een hoop opzichten op dat van een ezeltje lijkt.
als chicks dat doen hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
Oh, dus nu zijn we allemaal bottoms.
/care
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ga niet helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ey Mortaxx
Zaterdag is de dag he
Weet je al meer?
ja komt nog genoeg aanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer man. Ander keertje dan maar.
Sowieso als je niet van mensenmassa's houdt, moet je niet gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk niet dat ik naar de Canal Pride ga. Ik ben niet bang voor een aanslag, maar wel voor een mensenmassa waar paniek uitbreekt, zoals toen met die damschreeuwer.
No bottomshaming.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
Oh, dus nu zijn we allemaal bottoms.
/care
Vanwege angst niet naar een pride?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk niet dat ik naar de Canal Pride ga. Ik ben niet bang voor een aanslag, maar wel voor een mensenmassa waar paniek uitbreekt, zoals toen met die damschreeuwer.
En afgelopen weekend in Madrid nog...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ach hysterie voert op deze dag de boventoon, dus de vraag is of ze iets meer of minder wel gaan opmerken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En afgelopen weekend in Madrid nog...
En dat was dan grappig bedoeld
Natuurlijk kan een schreeuwer altijd en overal, maar juist bij deze Canal Pride is de kans op paniek wat groter. Voor mij een reden om niet te gaan, in ieder geval. Wat anderen doen moeten zij weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege angst niet naar een pride?
Of uberhaubt iedere mensenmassa? Want zo'n "schreeuwer" kan altijd en overal natuurlijk.
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.quote:
Ik wil juist absoluut wel gaan, om deze reden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Natuurlijk kan een schreeuwer altijd en overal, maar juist bij deze Canal Pride is de kans op paniek wat groter. Voor mij een reden om niet te gaan, in ieder geval. Wat anderen doen moeten zij weten.
Wordt XTC niet altijd afgeraden?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.
Leuk. Met wie ga je?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil juist absoluut wel gaan, om deze reden.
Vervelendquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.
Ik zou het iedereen aanraden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wordt XTC niet altijd afgeraden?
Me2.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Vervelend
Hopelijk komt het goed.
Mwoa, hij moet niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, bram moet nu wel xD
Why?quote:
Dat dus. Alleen ga ik de volgende dag op vakantie en moet ik alles nog pakken, dus dat is voor mij de reden toch NIET te gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Met mijn vriendquote:
Mij nietquote:
Nietusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, bram moet nu wel xD
Klinkt praktischquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ga ik de volgende dag op vakantie en moet ik alles nog pakken, dus dat is voor mij de reden toch NIET te gaan.
Superlief. Ik ben er niet bij. Loop ik er in mijn eentje, want niemand schijnt te kunnenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Met mijn vriend
[..]
Mij niet
[..]
Nietus
Mijn vriend gaat ook met werk de boot op, maar dan ga ik gewoon lekker zelf rondstruinen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Superlief. Ik ben er niet bij. Loop ik er in mijn eentje, want niemand schijnt te kunnen
Gaan we samen als echte nep verliefd koppeltje rondstruinenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Morning!
[..]
Mijn vriend gaat ook met werk de boot op, maar dan ga ik gewoon lekker zelf rondstruinen.
Waahahahahquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gaan we samen als echte nep verliefd koppeltje rondstruinen
Maar het is dus niet dat ik bang ben voor een aanslag, maar voor de paniek die uitbreekt als de domme massa *denkt* dat er een aanslag wordt gepleegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar zo'n dome massa is overall bij druktes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Maar het is dus niet dat ik bang ben voor een aanslag, maar voor de paniek die uitbreekt als de domme massa *denkt* dat er een aanslag wordt gepleegd.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:06 schreef praisethebooty het volgende:
Ik haal altijd aubergines en courgettes door elkaar, dus schrijft mr Pbt op het boodschappenlijstje:
Aubergine (PAARS DING)
Herkenbaar, maar ik denk dan meer aan de kleur aubergine en die is paars, dus dan weet ik tquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:06 schreef praisethebooty het volgende:
Ik haal altijd aubergines en courgettes door elkaar, dus schrijft mr Pbt op het boodschappenlijstje:
Aubergine (PAARS DING)
Dat kan niet, ik ben in Den Boschquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Er liep wel een leuk cute blond twinkje rond bij de Emté.
Daar is ook een Emté.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben in Den Bosch
Foto'squote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Dat zou creepy zijn, en hij keek steeds. Dus zelfs als het niet creepy zou zijn, dan was het niet mogelijk om een sneaky pic te nemen.quote:
Ben er nu 3x geweest, nog steeds niet gespot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Weet ik, niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat zou creepy zijn, en hij keek steeds. Dus zelfs als het niet creepy zou zijn, dan was het niet mogelijk om een sneaky pic te nemen.
Mjah, mee eens. Ik zie het ook meer als een vervanging voor de AH op het 18 septemberplein.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er nu 3x geweest, nog steeds niet gespot.
Nog steeds een matige winkel trouwens, beperkt assortiment.
Geen wasabi pinda'sOke, de AH XL is dan ook wel flink groot, maar die heeft de Jumbo zelfs!
HOW VERY DARE YOU!!
T is dat ie dichtbij zit voor "ff snel".
Tegenwoordig wel ja.quote:
Komt goed! Blijf weg van de kaas en je redt het gemakkelijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik vertrek over twee uurtjes alweer, om vanavond naar Nederland te vliegen. Vloog op Rome, maar keer terug vanaf Pisa.
Omdat het weekend tof wordt vind ik het niet eens zo erg eigenlijk. Volgt over enkele weken bovendien nog een weekje Lesbos. Moet helaas in de tussentijd alleen wel hard aan de studie en daar stress ik nu al om.
Maar ik ben kaas.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Komt goed! Blijf weg van de kaas en je redt het gemakkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
[ Bericht 22% gewijzigd door Brammetjuh94 op 05-08-2016 10:44:38 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Leuke fotoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doeniet in de skinny jeans.
De skinny jeans zien we nou net als enige niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De skinny jeans zien we nou net als enige niet.
Misschien is het een ander soort hapje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hapje in de stad doen in skinny jeans kan zorgen voor problemen.
quote:
Ik probeerde me in te beelden hoe hij hiervoor was dan.quote:
zonnebankje zou je wel goed doenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
Een vuige date?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:13 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Misschien is het een ander soort hapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja. Dit ga ik dus niet aandoen, morgen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Veel te klein.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hapje in de stad doen in skinny jeans kan zorgen voor problemen.
Dat is voor mij geen probleem hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Danku insogodquote:
Zonnebankje zou mij niks doen.quote:
Welkom terug bij je kaaskoppen!quote:
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mij geen probleem hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef praisethebooty het volgende:
Het wachten is op een selfie van SAJ.
quote:
Thx, voelt weer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Welkom terug bij je kaaskoppen!![]()
![]()
Ja, voor de "ik zit thuis en moet iets hebben en dit is dichtbij" dingen is t prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, mee eens. Ik zie het ook meer als een vervanging voor de AH op het 18 septemberplein.
Toch wel anders dan z'n Littlefingerquote:
Springt vanzelf los.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Ga je er ook wonen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo'n lieve mensen hier![]()
[..]![]()
Ik ga september volle bak trainen in Tilburg, 3x á 4x per week.
Nee, ik doe gewoon een knoopje los.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sportenquote:
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaan
Beetje bij de aclo aanklooien
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.
Heey, dit is nieuws. De UU werd het niet en toen gaf je je masterplan op dacht ik. Do tell.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Wie is wie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Strandwandeling naar een Toscaans stadje, waar we daarna een super romantisch dinertje hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |