Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Awwwwquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:
Hoe is het met alle poedels?
Dit filter dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit filter dan?Ugh. Ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:Regenachtig? Is hier 34 graden man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?
Waar is hier? Kaasachstan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Regenachtig? Is hier 34 graden man.
Jasses. Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel wat beter kan. En dat niet iedereen te vertrouwen is....
D's? Als in details?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.
Uiteraard.quote:
Juist. Hoog uit als joke.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Überhaupt geen filters zeker
quote:
Ik ga over 1,5 week ook naar Griekenland, lekker een weekje zeilen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Wie?quote:
Die filters heb je na een weekje lol met vrienden ook wel weer gezien hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Baloe-de-beer dan. Die gast met dat topic over of gerimd worden onderdanig is of niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |