quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
Oh, dus nu zijn we allemaal bottoms.
/care
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ga niet helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ey Mortaxx
Zaterdag is de dag he
Weet je al meer?
ja komt nog genoeg aanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer man. Ander keertje dan maar.
Sowieso als je niet van mensenmassa's houdt, moet je niet gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk niet dat ik naar de Canal Pride ga. Ik ben niet bang voor een aanslag, maar wel voor een mensenmassa waar paniek uitbreekt, zoals toen met die damschreeuwer.
No bottomshaming.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
Oh, dus nu zijn we allemaal bottoms.
/care
Vanwege angst niet naar een pride?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ik denk niet dat ik naar de Canal Pride ga. Ik ben niet bang voor een aanslag, maar wel voor een mensenmassa waar paniek uitbreekt, zoals toen met die damschreeuwer.
En afgelopen weekend in Madrid nog...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:22 schreef praisethebooty het volgende:
Ach hysterie voert op deze dag de boventoon, dus de vraag is of ze iets meer of minder wel gaan opmerken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En afgelopen weekend in Madrid nog...
En dat was dan grappig bedoeld
Natuurlijk kan een schreeuwer altijd en overal, maar juist bij deze Canal Pride is de kans op paniek wat groter. Voor mij een reden om niet te gaan, in ieder geval. Wat anderen doen moeten zij weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege angst niet naar een pride?
Of uberhaubt iedere mensenmassa? Want zo'n "schreeuwer" kan altijd en overal natuurlijk.
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.quote:
Ik wil juist absoluut wel gaan, om deze reden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Natuurlijk kan een schreeuwer altijd en overal, maar juist bij deze Canal Pride is de kans op paniek wat groter. Voor mij een reden om niet te gaan, in ieder geval. Wat anderen doen moeten zij weten.
Wordt XTC niet altijd afgeraden?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.
Leuk. Met wie ga je?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil juist absoluut wel gaan, om deze reden.
Vervelendquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
M'n vriend heeft nu een kuur vanwege een infectie, dus eigenlijk wordt XTC afgeraden. En de Pride gaat ook al niet door omdat hij niet durfde, vind dit wel irritant zeg.
Ik zou het iedereen aanraden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wordt XTC niet altijd afgeraden?
Me2.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Vervelend
Hopelijk komt het goed.
Mwoa, hij moet niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, bram moet nu wel xD
Why?quote:
Dat dus. Alleen ga ik de volgende dag op vakantie en moet ik alles nog pakken, dus dat is voor mij de reden toch NIET te gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Met mijn vriendquote:
Mij nietquote:
Nietusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, bram moet nu wel xD
Klinkt praktischquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ga ik de volgende dag op vakantie en moet ik alles nog pakken, dus dat is voor mij de reden toch NIET te gaan.
Superlief. Ik ben er niet bij. Loop ik er in mijn eentje, want niemand schijnt te kunnenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Met mijn vriend
[..]
Mij niet
[..]
Nietus
Mijn vriend gaat ook met werk de boot op, maar dan ga ik gewoon lekker zelf rondstruinen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Superlief. Ik ben er niet bij. Loop ik er in mijn eentje, want niemand schijnt te kunnen
Gaan we samen als echte nep verliefd koppeltje rondstruinenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Morning!
[..]
Mijn vriend gaat ook met werk de boot op, maar dan ga ik gewoon lekker zelf rondstruinen.
Waahahahahquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gaan we samen als echte nep verliefd koppeltje rondstruinen
Maar het is dus niet dat ik bang ben voor een aanslag, maar voor de paniek die uitbreekt als de domme massa *denkt* dat er een aanslag wordt gepleegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar zo'n dome massa is overall bij druktes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Maar het is dus niet dat ik bang ben voor een aanslag, maar voor de paniek die uitbreekt als de domme massa *denkt* dat er een aanslag wordt gepleegd.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:06 schreef praisethebooty het volgende:
Ik haal altijd aubergines en courgettes door elkaar, dus schrijft mr Pbt op het boodschappenlijstje:
Aubergine (PAARS DING)
Herkenbaar, maar ik denk dan meer aan de kleur aubergine en die is paars, dus dan weet ik tquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:06 schreef praisethebooty het volgende:
Ik haal altijd aubergines en courgettes door elkaar, dus schrijft mr Pbt op het boodschappenlijstje:
Aubergine (PAARS DING)
Dat kan niet, ik ben in Den Boschquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Er liep wel een leuk cute blond twinkje rond bij de Emté.
Daar is ook een Emté.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben in Den Bosch
Foto'squote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Dat zou creepy zijn, en hij keek steeds. Dus zelfs als het niet creepy zou zijn, dan was het niet mogelijk om een sneaky pic te nemen.quote:
Ben er nu 3x geweest, nog steeds niet gespot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Weet ik, niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat zou creepy zijn, en hij keek steeds. Dus zelfs als het niet creepy zou zijn, dan was het niet mogelijk om een sneaky pic te nemen.
Mjah, mee eens. Ik zie het ook meer als een vervanging voor de AH op het 18 septemberplein.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er nu 3x geweest, nog steeds niet gespot.
Nog steeds een matige winkel trouwens, beperkt assortiment.
Geen wasabi pinda'sOke, de AH XL is dan ook wel flink groot, maar die heeft de Jumbo zelfs!
HOW VERY DARE YOU!!
T is dat ie dichtbij zit voor "ff snel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |