olifant bedoel je 😇quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.
Nog nooit over nagedacht.quote:
Wahahah. Gekquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Die krijg je niet te zien
[..]
Oké. Tot vanavond
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Die krijg je niet te zien
Altijd fijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Het beste geheugen is te vinden bij mijn moeder wanneer ze boos is. Die herinnert alles dat ik ooit fout heb gedaan.
Ik ben super normaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
Best prima dus, want die stoot zich in ieder geval geen 2x aan dezelfde steen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.
Hehe. Nope.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
We're aaaall speshul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
Wow heb je jezelf getekend?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
Nee, is van de Drawn Together seriequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, daar je gedrag in een hoop opzichten op dat van een ezeltje lijkt.
als chicks dat doen hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |