Ja denk je wel eens aan mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd als een vrolijke gup in mijn gedachtes.
Wat let je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hongerig naar pik als... jij.
Al moet ik bekennen. Ik zou er wel een paar lusten nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streepje.![]()
Mijn ex-en zijn geen dicks, op 1 na. Ok 2 na. Maar 1 ervan heb ik vergeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
D's = dicks of de ex-en van Ang3l
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef praisethebooty het volgende:
En V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streepje.
God created gays so fat chicks could have friends.
Een paar nog wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Altijd.quote:
Waxxer!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit was een klassiek Waxxer-topic uit de goede oude tijd:
KLB / Vleesch vijf dagen in de auto laten liggen
Mag je ook op mijn buik dobberen in het zwembad, samen beetje zingen en zo. Mooi man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paar nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of eentje een paar keer
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mag je ook op mijn buik dobberen in het zwembad, samen beetje zingen en zo. Mooi man.TIESKE DE BEER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
WIe denkt dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:53 schreef Kaas- het volgende:
Zo'n typje die bij twee piemels in z'n mond enkel denkt: "zouden drie piemels niet passen?".
Haha, als je jarig bent krijg je een knuffelbeer met Tieske erop van mij.quote:
Gelukkig duurt dat nog lang en ben je het dan al lang vergeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, als je jarig bent krijg je een knuffelbeer met Tieske erop van mij.
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat nog lang en ben je het dan al lang vergeten.
Nee. Die krijg je niet te zienquote:
Oké. Tot vanavondquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, daar je gedrag in een hoop opzichten op dat van een ezeltje lijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het geheugen van een ezel wat dat betreft.
Ik verzocht er ook niet om.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Die krijg je niet te zien
olifant bedoel je 😇quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit over nagedacht.quote:
Wahahah. Gekquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Oké. Tot vanavond
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Altijd fijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Het beste geheugen is te vinden bij mijn moeder wanneer ze boos is. Die herinnert alles dat ik ooit fout heb gedaan.
Ik ben super normaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
Best prima dus, want die stoot zich in ieder geval geen 2x aan dezelfde steen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe. Nope.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
We're aaaall speshul.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh. Oké
En ik maar denken dat je speciaal was
Wow heb je jezelf getekend?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
Nee, is van de Drawn Together seriequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niet, daar je gedrag in een hoop opzichten op dat van een ezeltje lijkt.
als chicks dat doen hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We're aaaall speshul.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |