Geef ons dan op z'n minst een linkje!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania kijkt naar pohi.
Ja, nevermind.
SEX / Wat is onderdanig: rimmen of gerimd worden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geef ons dan op z'n minst een linkje!
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.quote:
Cool. #wilzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.
Dan ben je niet dominant, maar onzeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal schuimbekken als je het niet met hem eens bent dat alle moslims de kogel verdienen.
Lekker. Waar in Griekenland?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ga over 1,5 week ook naar Griekenland, lekker een weekje zeilen.
Baloe de beerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baloe-de-beer dan. Die gast met dat topic over of gerimd worden onderdanig is of niet.
Wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
D's = dicks of de ex-en van Ang3l
Wie is dat en hoezo?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef praisethebooty het volgende:
Kaas doet me af en toe aan Waxxer denken.
Hahaha. Ik snap hem wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Baloe de beerSinds Jungle Book noemt m'n vriend me vaak "baloe de beertje" omdat ik groter ben dan hij, altijd vrolijk ben en volgens hem ook zou jokken om stiekem te kunnen snoepen.
Dit was een klassiek Waxxer-topic uit de goede oude tijd:quote:
Niet iedereen is zo hongerig naar pik als... jij.quote:
Ik zie jou ook altijd als een vrolijke gup in mijn gedachtes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Baloe de beerSinds Jungle Book noemt m'n vriend me vaak "baloe de beertje" omdat ik groter ben dan hij, altijd vrolijk ben en volgens hem ook zou jokken om stiekem te kunnen snoepen.
Waw. Netjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
DEETS = details
D's = dicks of de ex-en van Ang3l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |