quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hapje in de stad doen in skinny jeans kan zorgen voor problemen.
Dat is voor mij geen probleem hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Danku insogodquote:
Zonnebankje zou mij niks doen.quote:
Welkom terug bij je kaaskoppen!quote:
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mij geen probleem hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef praisethebooty het volgende:
Het wachten is op een selfie van SAJ.
quote:
Thx, voelt weer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Welkom terug bij je kaaskoppen!![]()
![]()
Ja, voor de "ik zit thuis en moet iets hebben en dit is dichtbij" dingen is t prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, mee eens. Ik zie het ook meer als een vervanging voor de AH op het 18 septemberplein.
Toch wel anders dan z'n Littlefingerquote:
Springt vanzelf los.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Ga je er ook wonen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo'n lieve mensen hier![]()
[..]![]()
Ik ga september volle bak trainen in Tilburg, 3x á 4x per week.
Nee, ik doe gewoon een knoopje los.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sportenquote:
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaan
Beetje bij de aclo aanklooien
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.
Heey, dit is nieuws. De UU werd het niet en toen gaf je je masterplan op dacht ik. Do tell.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Wie is wie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Strandwandeling naar een Toscaans stadje, waar we daarna een super romantisch dinertje hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |