Tegenwoordig wel ja.quote:
Komt goed! Blijf weg van de kaas en je redt het gemakkelijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik vertrek over twee uurtjes alweer, om vanavond naar Nederland te vliegen. Vloog op Rome, maar keer terug vanaf Pisa.
Omdat het weekend tof wordt vind ik het niet eens zo erg eigenlijk. Volgt over enkele weken bovendien nog een weekje Lesbos. Moet helaas in de tussentijd alleen wel hard aan de studie en daar stress ik nu al om.
Maar ik ben kaas.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Komt goed! Blijf weg van de kaas en je redt het gemakkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
[ Bericht 22% gewijzigd door Brammetjuh94 op 05-08-2016 10:44:38 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Leuke fotoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doeniet in de skinny jeans.
De skinny jeans zien we nou net als enige niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De skinny jeans zien we nou net als enige niet.
Misschien is het een ander soort hapje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hapje in de stad doen in skinny jeans kan zorgen voor problemen.
quote:
Ik probeerde me in te beelden hoe hij hiervoor was dan.quote:
zonnebankje zou je wel goed doenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een hapje in de stad doen in de skinny jeans.
Een vuige date?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 00:13 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Misschien is het een ander soort hapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja. Dit ga ik dus niet aandoen, morgen...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Veel te klein.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hapje in de stad doen in skinny jeans kan zorgen voor problemen.
Dat is voor mij geen probleem hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Danku insogodquote:
Zonnebankje zou mij niks doen.quote:
Welkom terug bij je kaaskoppen!quote:
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is voor mij geen probleem hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:01 schreef praisethebooty het volgende:
Het wachten is op een selfie van SAJ.
quote:
Thx, voelt weer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Welkom terug bij je kaaskoppen!![]()
![]()
Ja, voor de "ik zit thuis en moet iets hebben en dit is dichtbij" dingen is t prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:49 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, mee eens. Ik zie het ook meer als een vervanging voor de AH op het 18 septemberplein.
Toch wel anders dan z'n Littlefingerquote:
Springt vanzelf los.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Straks moet er een knoopje los.
Ga je er ook wonen dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo'n lieve mensen hier![]()
[..]![]()
Ik ga september volle bak trainen in Tilburg, 3x á 4x per week.
Nee, ik doe gewoon een knoopje los.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent er zo één met een razendsnelle stofwisseling?
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sportenquote:
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens doen. Mijn lichaam is er het laatste jaar ook niet op vooruit gegaan
Beetje bij de aclo aanklooien
Geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik ben toch een half uur + onderweg, kan ik net zo goed even daar sporten.
Heey, dit is nieuws. De UU werd het niet en toen gaf je je masterplan op dacht ik. Do tell.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ga wel 3 a 4x per week naar de uni. En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt: Als ik naar de uni ga, ga ik daar ook sporten
Wie is wie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Strandwandeling naar een Toscaans stadje, waar we daarna een super romantisch dinertje hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |