Want je bent vergeten hoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was al bang dat ik het moest doen.
'Het'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was al bang dat ik het moest doen.
Das war einmal......quote:
Zo fapwaardig zijn die toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel verdacht zo vlak nadat er wat foto's zijn gepost...
Nouja, toen jij die foto zonder shirt postte werd het toch ineens wat stillerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Zo fapwaardig zijn die toch ook weer niet?
Dat kan ook van afschuw zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, toen jij die foto zonder shirt postte werd het toch ineens wat stiller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
Watskeburt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:39 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat kunnen sommige lui klootzakken zijn zeg![]()
Oeh, semi-nudityquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Jeweetzelluf live alles
En le boyfriend wilde niet weer als een hondje
Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Jeweetzelluf live allesTetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel beetje awkward btw want stond gwn een of andere kerel naast me in dat toiletgebouwmaar care
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:39 schreef Kaas- het volgende:
Nog een live pica, zit as we speak hier te picknicken. Relaxed uitzichtje. Kleedjes mee en veel wijn.
[ afbeelding ]
Zo loop ik de hele dag rond dus ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet, (semi) nudity met gezicht.
Ik sommige ook. Met name 'Dromen zijn bedrog', omdat die constant werd gedraaid tijdens mijn universiteits-introductie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:13 schreef wonderer het volgende:
De oude nummers kan ik ook nog gewoon meezingen...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Kaas- het volgende:
Ptb is wel een schatje dat 'ie de pic al uit de quote haalt zodat je hem nog kan verwijderen.
Dat spul uit de jaren 90 had echt wel goeie teksten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik sommige ook. Met name 'Dromen zijn bedrog', omdat die constant werd gedraaid tijdens mijn universiteits-introductie...
quote:
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:Superleuke foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?
Hier kan het overigens wel wat beter![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Superleuke foto.
Hier kan het overigens wel wat beter
Altijd leuk om mensen de homo topiques via deze troll comments in te trekken.quote:Op zondag 20 december 2015 19:24 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Een dildo zou er makkelijker uitglijden, maar de zaklamp heeft een ruwe buitenkant waardoor het aan mijn darmen krabt en en bloedingen ontstaan waardoor mijn autobekleding vies is van het bloed en ik 24/7 anaal klaarkom
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?![]()
Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Awwwwquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:
Hoe is het met alle poedels?
Dit filter dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou snapchat er eerder door verwijderen. Weg met de doggy-filter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dit filter dan?Ugh. Ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
[..]
[..]
Wat een positiviteit op deze regenachtige woensdag morgen. In het thema van hondjes:Regenachtig? Is hier 34 graden man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met alle poedels?
Waar is hier? Kaasachstan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Regenachtig? Is hier 34 graden man.
Jasses. Wat vervelend zeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat het allemaal wel wat beter kan. En dat niet iedereen te vertrouwen is....
D's? Als in details?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat eerste snapte ik, dat tweede is ook niet echt nieuws. I need D's.
Uiteraard.quote:
Juist. Hoog uit als joke.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Überhaupt geen filters zeker
quote:
Ik ga over 1,5 week ook naar Griekenland, lekker een weekje zeilen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toscane. Over enkele weken Lesbos, daar is het nog net iets warmer.
Wie?quote:
Die filters heb je na een weekje lol met vrienden ook wel weer gezien hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef wonderer het volgende:
Ik zou er bijna Snapchat voor gaan installeren.
Baloe-de-beer dan. Die gast met dat topic over of gerimd worden onderdanig is of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |