;pquote:
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?quote:
Die van Niels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?
Goedemorgen. Jij was niet Willow2?quote:
Jawel.quote:
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:50 schreef Willoow het volgende:
Ben jij eigenlijk huisvader Pharkus, of wat doe je in het dagelijks leven?
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zit
Ah okéquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.
Oké, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.
Oh, why? iemand zei dat het germano wasquote:
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbij
Haha heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oh, dat is goed hard gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ld_jij_mij_uit_.html
Auw.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, why? iemand zei dat het germano was
Love you 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oberkullie zei dat.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Worden jullie weleens huilend wakker
nee, jij wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Had je iets anders verwacht dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha ZoskEn de rest
![]()
Zitten jullie bitches nog steeds je tijd te verdoen met hetzelfde.
Ja, dagelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Nog steeds een dompie die vasquote:
niks verandertquote:
Idd, ook niet.quote:
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, ook niet.
Jij ook weer aan het werk?
Wow je komt precies terug op de dag dat Noels vakantie ingaat. Stiekem werken jullie gewoon bij hetzelfde bedrijf.quote:
ripquote:
hmm, ik zie soms wel collega's op fok zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow je komt precies terug op de dag dat Noels vakantie ingaat. Stiekem werken jullie gewoon bij hetzelfde bedrijf.
ach, nog maar 19 weken tot de volgende vakantiequote:
Wow best snelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, nog maar 19 weken tot de volgende vakantie
wel gisteren al de vliegtickets geboekt
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?quote:
wie is Samso?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet met de auto? Dan kun je ook nog langs Samso.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet met de auto? Dan kun je ook nog langs Samso.
1 uur en 3 kwartier vanuit brusselquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?
2 uurtjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 uur en 3 kwartier vanuit brussel
Lekker kortquote:
als ik vanuit nederland zou willen vliegen was ik langer onderweg van thuis naar schiphol dan dat ik in de lucht zou zittenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is Samso?
nja, vliegen is goedkoper en een stukje sneller
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
1 week Samsø, vakantiehuisje, daarna door naar Madeira op hotel, ook een week.
haha wat slecht soms ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vanuit nederland zou willen vliegen was ik langer onderweg van thuis naar schiphol dan dat ik in de lucht zou zitten
quote:
en toen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week nog geweest.
DUM DUM DUM
doe maar niet.quote:
Nee ga maar niet, doei.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
Is Scandinavie wat ja? Lijkt mij heel mooi, maar saai en duur.
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.quote:
Hahaha niet op vakantie, bwhahahaha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha niet op vakantie, bwhahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gaan genoeg mensen met baby op vakantie hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.
babyvogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.
Ja, jonge vogel die kan nu niet langer alleen zijn. Huisdier dus.quote:
Ja, echt achterlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaan genoeg mensen met baby op vakantie hoor
Wat voor vogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jonge vogel die kan nu niet langer alleen zijn. Huisdier dus.
Paar weken terug nog naar NY geweest. Ga in de herfstvakantie nog wel weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.
Jij dan?
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een babyvogel, kan je niet lezen of zo
Damnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paar weken terug nog naar NY geweest. Ga in de herfstvakantie nog wel weg.
Ik zou eigenlijk vanaf september een half jaar met onbetaalt verlof gaan maar daar kreeg ik op het laatste moment toch geen toestemming voor. Misschien volgend jaar
quote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww![]()
Mooi toch die babys![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op een stekelvarkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Net een soort vacht van beginnende tentakels.
ik vind het altijd een beetje nutteloze huisdieren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
Nee krijg nog stufi en werk al 4 jaar elk weekend en vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnecht een wereldmeid dus
Maar hoe doe je dat allemaal? onbetaald verlof kost ook vet veel geld.
Heb je rijke ouders?
Eerder rijke vriendjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnecht een wereldmeid dus
Maar hoe doe je dat allemaal? onbetaald verlof kost ook vet veel geld.
Heb je rijke ouders?
hoi
[..]
[ afbeelding ]
Alle huisdieren zijn nutteloosquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het altijd een beetje nutteloze huisdieren..
dat is ook wel weer waarquote:
Ahhhhhhquote:
Oh oke doe je het alsnog nice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee krijg nog stufi en werk al 4 jaar elk weekend en vakantie
Deze is met de hand opgevoed en zo tam als een huispoes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel muggen, vliegen en spinnen vangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je hem/haar wel uit de kooi latenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel muggen, vliegen en spinnen vangen.
hmm, ook maar eens een goudvis aanschaffen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Mja idd dan zijn alle huisdieren wel nutteloos, al denk ik dat het mentaal best veel mensen helpt en men er zeker wel wat aan heeft.
is wel 1 van de meest nutteloze dieren ooit, maar als dat jou blij maakt gewoon doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ook maar eens een goudvis aanschaffen dan
ja, ik heb het niet zo op vogelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is wel 1 van de meest nutteloze dieren ooit, maar als dat jou blij maakt gewoon doen
Met die eerste natuurlijk, wij zijn natuurlijk gek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die DatisJammur of zo of originele?
Jeetje, doe niet meteen zo gemeenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een babyvogel, kan je niet lezen of zo
Heb jaaaren terug een witgrijze gehad. Nu dus een grijs gelequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad. Die grijze of die geelwitte variant?
Vroeger gepest door een kip?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deezertje moet in een gesloten inrichting worden gezetMet toegangsbeperkingen richting buitenwereld
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jaaaren terug een witgrijze gehad. Nu dus een grijs gele
[..]
Vroeger gepest door een kip?
Of bedwantsen zodat je niet de hele dag in bed blijft liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Oberkullie het volgende:
Enige nuttige huisdier is een waakhond.
Blinden geleide hond ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Oberkullie het volgende:
Enige nuttige huisdier is een waakhond.
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deezertje moet in een gesloten inrichting worden gezetMet toegangsbeperkingen richting buitenwereld
wromquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij zouden hier wel blij zijn in elk gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?
ik zag vanmorgen iets over een haagse knaagdierenopvang die 85 cavia's gered had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blinden geleide hond ook.
Komt allemaal neer op honden.
Honden
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zouden hier wel blij zijn in elk geval
haha Frass en Deezertje samen in een gesloten inrichting hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HeerlijkBeetje verzorgsters hosselen
Hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen iets over een haagse knaagdierenopvang die 85 cavia's gered had.
het verbaasde mij dat het niet 4ebe was..
En Bobquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
haha Frass en Deezertje samen in een gesloten inrichting haha
geen idee, ik hou dat niet meer bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahadie zit tegenwoordig toch in Brabant?
Ik ook niet. Ook al even niet meer hier geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik hou dat niet meer bij
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Of bedwantsen zodat je niet de hele dag in bed blijft liggen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook al even niet meer hier geweest.
Zag dat gisteravond vas hier nog even was...
Chai, weet jij dat niet?
Jammer.quote:
je rook misschien lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Kwamen allemaal van die kortpottige Annies bij me zitten, meteen opgestaan. Waarom doen mensen dat de andere coupe was helemaal leeg..
Achterlijk tatta gedrag iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Kwamen allemaal van die kortpottige Annies bij me zitten, meteen opgestaan. Waarom doen mensen dat de andere coupe was helemaal leeg..
quote:
daar ben jij toch voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neem iets dat je kan knuffelen. daaar zijn ze juist fijn voor
lekker. Ik een uurtje of 6.5quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker! Bijna klokje rond, lang geleden.
die gele lijkt op witlofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
Dochtertje vroeg wakker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker. Ik een uurtje of 6.5
quote:
Die zijn echt prachtig en supertofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Willoow het volgende:
Vogeltjes zijn super leukWil graag zo'n roze kaketoe.
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..
Ja denk dat dat de enige optie is hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.
waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja denk dat dat de enige optie is haha
Ik had al gereageerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
Crip? Chloro? Chai? Cachet?
Zou echt nooit doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
ach, ik gun het hem wel dat hij daardoor al geld kwijt is aan oplichterssitesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou echt nooit doenGetrouwd ook nog wel.
wowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
daar ben je al geweest..quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel eens gezien. Omg, komt wel heel dichtbij nu.
quote:
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou echt nooit doenGetrouwd ook nog wel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.
dat kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou en. Vind ik leuk, vrienden en collega's opzoeken, beetje bakken op t strand.
[..]
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Zeer. Leuk dat je er ook weer bent.
[..]
ik ben niet weg geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe was jou vakantie? Je bent al ff terug toch?
Altijd dat selectief negeren iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Wel mooi hoe het dan genegeerd wordt door degene die er het meeste plezier aan zou overhouden.
Stimo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Wel mooi hoe het dan genegeerd wordt door degene die er het meeste plezier aan zou overhouden.
Wiehie danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Noem dan namen pussy.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Heb gemaild. Had nog zo'n vage gmailquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
quote:hetemoedermargje
Ey bietelquote:
nog nooit volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nog mensen weggepest van FOK!?
Als dat geen batsen wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gemaild. Had nog zo'n vage gmail
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb gemaild. Had nog zo'n vage gmail
[..]
Oooh. Wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet weg geweest.
wel vandaag weer begonnen met werken
Owohohquote:
pardon?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zit niet in mijn aard, itt de jouwe.
Ja, die quote ik gewoon bijna niet meer.quote:
niksquote:
Wist je dat je via mail ook het IP adres kan zien en zo kan achterhalen vanaf waar het is gemaild?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah kak, dadelijk stuurt hij gelijk een dickpick terug.
I guess.. ik zag je vanochtend nogquote:
Haal je daar eigenlijk voldoening uit?quote:
Laat maarquote:
Iemand die internet niet begrijpt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wist je dat je via mail ook het IP adres kan zien en zo kan achterhalen vanaf waar het is gemaild?
Straks staat ie voor je deur zonder broek
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
Hoe kan je selectief negeren.. negeren is toch al negeren.. toch niks selectiefs aan?
Dat kan gewoon, daarom selectief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
Hoe kan je selectief negeren.. negeren is toch al negeren.. toch niks selectiefs aan?
Denk hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee je begreep het toch nu? Dat begreep ik uit jouw reactie in ieder geval.
Kies ik er nou voor om selectief jou te quotenquote:
heb je foto's van een kortpittige ria gestuurd?quote:
Jij bent echt zo aardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kies ik er nou voor om selectief jou te quoten
nee, doe het compulsief omdat ik slechte jeugd heb gehad met weinig liefde en een hond als beste vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haal je daar eigenlijk voldoening uit?
ja da's een goed begin van de dag iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
I guess.. ik zag je vanochtend nog
Maar dan is alles selectiefquote:
beetje selectief reageren ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar dan is alles selectief![]()
Selectief wordt dan toch een pleonasme
Nu maak je het allemaal veel ingewikkelder dan het hoeft te zijn, echt zo'n vrouwenkwaaltje is dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar dan is alles selectief![]()
Selectief wordt dan toch een pleonasme
Aan het begin van mijn dag was er nog niemand hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ja da's een goed begin van de dag iig
je kiest er voor om niet selectief te negeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kies ik er nou voor om selectief jou te quoten
ik wel maar deed net alsof ik sliep zodat je niet doorhad dat ik keekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan het begin van mijn dag was er nog niemand hier
Als je een hond als beste vriend had is je jeugd niet eens zo heel slecht hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, doe het compulsief omdat ik slechte jeugd heb gehad met weinig liefde en een hond als beste vriend
Zal jou eens selectief negerenquote:
Ik ben een man, zie je toch aan dat icoontje :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu maak je het allemaal veel ingewikkelder dan het hoeft te zijn, echt zo'n vrouwenkwaaltje is dat.
Wrm? Was zo lonely op de ochtendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wel maar deed net alsof ik sliep zodat je niet doorhad dat ik keek
Oh ja sorry was ff in de war met Willoow2 :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een man, zie je toch aan dat icoontje :s
DE HOND WAS AL DIE TIJD DOOD!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een hond als beste vriend had is je jeugd niet eens zo heel slecht hoor.
O, is Willoow2 wel een vrouw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja sorry was ff in de war met Willoow2 :s
Maar neukte die wel lekker?quote:
Wrm niet? Goedemorgen had voldaanquote:
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, is Willoow2 wel een vrouw?
Wel echt kut kloon
Doe je wel erg vaak he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.
sinds ik Dima gisteren een heel verhaal heeft gehouden over de textuur van een limited edition fleshlight ben ik niet meer zeker of mijn perceptie van lekker wel juist isquote:
Ja weet niet meer wel icoontje ik daarbij heb gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.
Malle jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja weet niet meer wel icoontje ik daarbij heb gedaan
eerder een valse nichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
Dacht jij speciaal was, een uitzondering, een lieve jongen.
Maar helaas.
Wat de fuckquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:18 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds ik Dima gisteren een heel verhaal heeft gehouden over de textuur van een limited edition fleshlight ben ik niet meer zeker of mijn perceptie van lekker wel juist is
Hij verdwijnt gewoonquote:
ik wil het eigenlijk niet wetenquote:
Hou opquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:27 schreef zeer het volgende:
[..]
dat doe je daarvan wel ja op de lange termijn
Hallootjes, ik ben CLPHquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begint jouw username ook met een C dan?
Wel echt originele naam jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, is Willoow2 wel een vrouw?
Wel echt kut kloon
Goede naam, anders verwarringquote:
Jammer ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een rare naam, vast een rare user.
Doei maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |