Iemand die internet niet begrijpt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wist je dat je via mail ook het IP adres kan zien en zo kan achterhalen vanaf waar het is gemaild?
Straks staat ie voor je deur zonder broek
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
Hoe kan je selectief negeren.. negeren is toch al negeren.. toch niks selectiefs aan?
Dat kan gewoon, daarom selectief.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
Hoe kan je selectief negeren.. negeren is toch al negeren.. toch niks selectiefs aan?
Denk hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee je begreep het toch nu? Dat begreep ik uit jouw reactie in ieder geval.
Kies ik er nou voor om selectief jou te quotenquote:
heb je foto's van een kortpittige ria gestuurd?quote:
Jij bent echt zo aardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kies ik er nou voor om selectief jou te quoten
nee, doe het compulsief omdat ik slechte jeugd heb gehad met weinig liefde en een hond als beste vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haal je daar eigenlijk voldoening uit?
ja da's een goed begin van de dag iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
I guess.. ik zag je vanochtend nog
Maar dan is alles selectiefquote:
beetje selectief reageren ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar dan is alles selectief![]()
Selectief wordt dan toch een pleonasme
Nu maak je het allemaal veel ingewikkelder dan het hoeft te zijn, echt zo'n vrouwenkwaaltje is dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar dan is alles selectief![]()
Selectief wordt dan toch een pleonasme
Aan het begin van mijn dag was er nog niemand hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ja da's een goed begin van de dag iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |