lekker. Ik een uurtje of 6.5quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker! Bijna klokje rond, lang geleden.
die gele lijkt op witlofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
Dochtertje vroeg wakker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker. Ik een uurtje of 6.5
quote:
Die zijn echt prachtig en supertofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Willoow het volgende:
Vogeltjes zijn super leukWil graag zo'n roze kaketoe.
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..
Ja denk dat dat de enige optie is hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.
waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja denk dat dat de enige optie is haha
Ik had al gereageerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
Crip? Chloro? Chai? Cachet?
Zou echt nooit doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
ach, ik gun het hem wel dat hij daardoor al geld kwijt is aan oplichterssitesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou echt nooit doenGetrouwd ook nog wel.
wowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
daar ben je al geweest..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |