Hallo, ik ben ook een gezellige vent en zou graag mee willen doen. Ik kan vanavond nog twee knappe dames meebrengen. Ik woon in Kerkrade, dus stuur me maar een dm bij interesse.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:55 schreef Chris1964 het volgende:
Na vele teleurstelling via zogenaamde seksdati ngsites (nooit daadwerkelijk een date gehad, vooral aan het lijntje gehouden om zo veel mogelijk credits te kopen) en vele 100den euro's probeer ik mijn geluk maar eens hier. Ik ben een goed uitziende getrouwde man met een hoge seksdrive. Ik zoek daarom een mooie vrouw die net als ik geen relatie maar een seksmaatje zoekt om regelmatig de seksuele spanning mee weg te werken. Ik werk in Sittard dus bij voorkeur iemand uit Zuid Limburg. Twee vriendinnen mag natuurlijk ook. Als je interesse hebt mail me dan met foto😊. Liefs en xxx Chris
Oeh DP heeft interesse!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf?
Klinkt als een catch Etsu!quote:
Dat is top. Ik ben te bereiken via limboman1964@gmail.comquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ook een gezellige vent en zou graag mee willen doen. Ik kan vanavond nog twee knappe dames meebrengen. Ik woon in Kerkrade, dus stuur me maar een dm bij interesse.
Ben je te skeer voor second love?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:55 schreef Chris1964 het volgende:
Na vele teleurstelling via zogenaamde seksdati ngsites (nooit daadwerkelijk een date gehad, vooral aan het lijntje gehouden om zo veel mogelijk credits te kopen) en vele 100den euro's probeer ik mijn geluk maar eens hier. Ik ben een goed uitziende getrouwde man met een hoge seksdrive. Ik zoek daarom een mooie vrouw die net als ik geen relatie maar een seksmaatje zoekt om regelmatig de seksuele spanning mee weg te werken. Ik werk in Sittard dus bij voorkeur iemand uit Zuid Limburg. Twee vriendinnen mag natuurlijk ook. Als je interesse hebt mail me dan met foto😊. Liefs en xxx Chris
Zal je even een e-mail sturen. Mijn naam is Margje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:01 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Dat is top. Ik ben te bereiken via limboman1964@gmail.com
Hoi ben pas sinds net lid dus kan dm nog niet gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
Hoi Chris,
Ik ben vrouw, 175 cm blond 55kg cup DD, ik heb wel interesse. Mijn vriendin ook, zelfde lichaamsbouw alleen bruin haar.
Wel graag eerst even geld overmaken naar mijn rekeningnummer zodat we zien dat je serieus bent. Je kunt de details per DM opvragen. Je krijgt het terug na de date!
Oke je kunt me ook bereiken op lamon@hotmail.com . Wij komen uit Kerkrade allebei, dus vlakbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Hoi ben pas sinds net lid dus kan dm nog niet gebruiken
Ik ben een man, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto mailen als ik een van jou krijg 😊
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal je even een e-mail sturen. Mijn naam is Margje.
Ik heb je een foto gemaild!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Chris1964 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto mailen als ik een van jou krijg 😊
Kutgrap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:08 schreef dimmak het volgende:
Ik ben zelf geen vrouw, maar ik heb nog wel 2 mooie Thaise in de aanbieding. 1 uurtje voor 450 euro, echt fantastisch.
Goh, het is net of vreemdgaan dubieus is. Je verwacht het niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |