Eerder rijke vriendjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnecht een wereldmeid dus
Maar hoe doe je dat allemaal? onbetaald verlof kost ook vet veel geld.
Heb je rijke ouders?
hoi
[..]
[ afbeelding ]
Alle huisdieren zijn nutteloosquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het altijd een beetje nutteloze huisdieren..
dat is ook wel weer waarquote:
Ahhhhhhquote:
Oh oke doe je het alsnog nice.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee krijg nog stufi en werk al 4 jaar elk weekend en vakantie
Deze is met de hand opgevoed en zo tam als een huispoes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel muggen, vliegen en spinnen vangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je hem/haar wel uit de kooi latenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wel muggen, vliegen en spinnen vangen.
hmm, ook maar eens een goudvis aanschaffen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Mja idd dan zijn alle huisdieren wel nutteloos, al denk ik dat het mentaal best veel mensen helpt en men er zeker wel wat aan heeft.
is wel 1 van de meest nutteloze dieren ooit, maar als dat jou blij maakt gewoon doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ook maar eens een goudvis aanschaffen dan
ja, ik heb het niet zo op vogelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is wel 1 van de meest nutteloze dieren ooit, maar als dat jou blij maakt gewoon doen
Met die eerste natuurlijk, wij zijn natuurlijk gek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die DatisJammur of zo of originele?
Jeetje, doe niet meteen zo gemeenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een babyvogel, kan je niet lezen of zo
Heb jaaaren terug een witgrijze gehad. Nu dus een grijs gelequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad. Die grijze of die geelwitte variant?
Vroeger gepest door een kip?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deezertje moet in een gesloten inrichting worden gezetMet toegangsbeperkingen richting buitenwereld
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jaaaren terug een witgrijze gehad. Nu dus een grijs gele
[..]
Vroeger gepest door een kip?
Of bedwantsen zodat je niet de hele dag in bed blijft liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Oberkullie het volgende:
Enige nuttige huisdier is een waakhond.
Blinden geleide hond ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Oberkullie het volgende:
Enige nuttige huisdier is een waakhond.
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deezertje moet in een gesloten inrichting worden gezetMet toegangsbeperkingen richting buitenwereld
wromquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wij zouden hier wel blij zijn in elk gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?
ik zag vanmorgen iets over een haagse knaagdierenopvang die 85 cavia's gered had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blinden geleide hond ook.
Komt allemaal neer op honden.
Honden
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als we het bij jou deden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zouden hier wel blij zijn in elk geval
haha Frass en Deezertje samen in een gesloten inrichting hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HeerlijkBeetje verzorgsters hosselen
Hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen iets over een haagse knaagdierenopvang die 85 cavia's gered had.
het verbaasde mij dat het niet 4ebe was..
En Bobquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
haha Frass en Deezertje samen in een gesloten inrichting haha
geen idee, ik hou dat niet meer bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahadie zit tegenwoordig toch in Brabant?
Ik ook niet. Ook al even niet meer hier geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik hou dat niet meer bij
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:12 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Of bedwantsen zodat je niet de hele dag in bed blijft liggen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook al even niet meer hier geweest.
Zag dat gisteravond vas hier nog even was...
Chai, weet jij dat niet?
Jammer.quote:
je rook misschien lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Kwamen allemaal van die kortpottige Annies bij me zitten, meteen opgestaan. Waarom doen mensen dat de andere coupe was helemaal leeg..
Achterlijk tatta gedrag iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Kwamen allemaal van die kortpottige Annies bij me zitten, meteen opgestaan. Waarom doen mensen dat de andere coupe was helemaal leeg..
quote:
daar ben jij toch voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neem iets dat je kan knuffelen. daaar zijn ze juist fijn voor
lekker. Ik een uurtje of 6.5quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker! Bijna klokje rond, lang geleden.
die gele lijkt op witlofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
Dochtertje vroeg wakker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker. Ik een uurtje of 6.5
quote:
Die zijn echt prachtig en supertofquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:47 schreef Willoow het volgende:
Vogeltjes zijn super leukWil graag zo'n roze kaketoe.
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand hoe lang de vertraging rond Schiphol nog is? Ene nieuwsbericht zegt dat mensen 1,5 uur in de file staan en andere dat je rekening moet houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je vlucht wil halen zou ik altijd van het ergste uit gaan..
Ja denk dat dat de enige optie is hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn zo vroeg mogelijk gaan, je kunt daar ook altijd nog chillen even.
waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja denk dat dat de enige optie is haha
Ik had al gereageerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
Crip? Chloro? Chai? Cachet?
Zou echt nooit doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
ach, ik gun het hem wel dat hij daardoor al geld kwijt is aan oplichterssitesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou echt nooit doenGetrouwd ook nog wel.
wowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:57 schreef Etsu het volgende:
SEX / Seksdating
daar ben je al geweest..quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien heb je hem wel eens gezien. Omg, komt wel heel dichtbij nu.
quote:
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou echt nooit doenGetrouwd ook nog wel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.
dat kan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou en. Vind ik leuk, vrienden en collega's opzoeken, beetje bakken op t strand.
[..]
Je voelt toch geen verschil? Tenzij hij zijn ring niet afdoet als hij je vingert.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Zeer. Leuk dat je er ook weer bent.
[..]
ik ben niet weg geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thanks.
Hoe was jou vakantie? Je bent al ff terug toch?
Altijd dat selectief negeren iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Wel mooi hoe het dan genegeerd wordt door degene die er het meeste plezier aan zou overhouden.
Stimo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
Wel mooi hoe het dan genegeerd wordt door degene die er het meeste plezier aan zou overhouden.
Wiehie danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:05 schreef Zosk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |