;pquote:
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?quote:
Die van Niels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?
Goedemorgen. Jij was niet Willow2?quote:
Jawel.quote:
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:50 schreef Willoow het volgende:
Ben jij eigenlijk huisvader Pharkus, of wat doe je in het dagelijks leven?
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zit
Ah okéquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.
Oké, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.
Oh, why? iemand zei dat het germano wasquote:
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbij
Haha heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oh, dat is goed hard gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ld_jij_mij_uit_.html
Auw.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, why? iemand zei dat het germano was
Love you 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oberkullie zei dat.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Worden jullie weleens huilend wakker
nee, jij wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Had je iets anders verwacht dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha ZoskEn de rest
![]()
Zitten jullie bitches nog steeds je tijd te verdoen met hetzelfde.
Ja, dagelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Nog steeds een dompie die vasquote:
niks verandertquote:
Idd, ook niet.quote:
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, ook niet.
Jij ook weer aan het werk?
Wow je komt precies terug op de dag dat Noels vakantie ingaat. Stiekem werken jullie gewoon bij hetzelfde bedrijf.quote:
ripquote:
hmm, ik zie soms wel collega's op fok zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow je komt precies terug op de dag dat Noels vakantie ingaat. Stiekem werken jullie gewoon bij hetzelfde bedrijf.
ach, nog maar 19 weken tot de volgende vakantiequote:
Wow best snelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, nog maar 19 weken tot de volgende vakantie
wel gisteren al de vliegtickets geboekt
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?quote:
wie is Samso?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet met de auto? Dan kun je ook nog langs Samso.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet met de auto? Dan kun je ook nog langs Samso.
1 uur en 3 kwartier vanuit brusselquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?
2 uurtjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zweden toch? hoe lang is dat vliegen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 uur en 3 kwartier vanuit brussel
Lekker kortquote:
als ik vanuit nederland zou willen vliegen was ik langer onderweg van thuis naar schiphol dan dat ik in de lucht zou zittenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is Samso?
nja, vliegen is goedkoper en een stukje sneller
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
1 week Samsø, vakantiehuisje, daarna door naar Madeira op hotel, ook een week.
haha wat slecht soms ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vanuit nederland zou willen vliegen was ik langer onderweg van thuis naar schiphol dan dat ik in de lucht zou zitten
quote:
en toen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week nog geweest.
DUM DUM DUM
doe maar niet.quote:
Nee ga maar niet, doei.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
Is Scandinavie wat ja? Lijkt mij heel mooi, maar saai en duur.
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.quote:
Hahaha niet op vakantie, bwhahahaha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.
Jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha niet op vakantie, bwhahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gaan genoeg mensen met baby op vakantie hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.
babyvogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso wel elk jaar maar we hebben nu een babyvogel dus dat is dan wat lastiger. Volgend jaar kan wel weer denk ik.
Ja, jonge vogel die kan nu niet langer alleen zijn. Huisdier dus.quote:
Ja, echt achterlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaan genoeg mensen met baby op vakantie hoor
Wat voor vogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jonge vogel die kan nu niet langer alleen zijn. Huisdier dus.
Paar weken terug nog naar NY geweest. Ga in de herfstvakantie nog wel weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit jaar waarschijnlijk niet. Wellicht nog een lang weekend luxemburg.
Jij dan?
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een babyvogel, kan je niet lezen of zo
Damnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paar weken terug nog naar NY geweest. Ga in de herfstvakantie nog wel weg.
Ik zou eigenlijk vanaf september een half jaar met onbetaalt verlof gaan maar daar kreeg ik op het laatste moment toch geen toestemming voor. Misschien volgend jaar
quote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww![]()
Mooi toch die babys![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op een stekelvarkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Net een soort vacht van beginnende tentakels.
ik vind het altijd een beetje nutteloze huisdieren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke vogel
Nee krijg nog stufi en werk al 4 jaar elk weekend en vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnecht een wereldmeid dus
Maar hoe doe je dat allemaal? onbetaald verlof kost ook vet veel geld.
Heb je rijke ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |