En een paar laten lachen zo te zien...quote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een paar laten lachen zo te zien...
Mission accomplished.
Waar ga je naartoequote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Geen probleem, maandag met vakantie. Zijn jullie tenminste ook een tijdje van me af.
Wie ben jij?quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Geen probleem, maandag met vakantie. Zijn jullie tenminste ook een tijdje van me af.
Ga je naar de afkickkliniek?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Willoow2quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Waar gaat de reis heen?
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaarquote:
Samso is zweden?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
1 week Samsø, vakantiehuisje, daarna door naar Madeira op hotel, ook een week.
Denemarkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaar
[..]
Samso is zweden?
Oh, hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaar
[..]
Samso is zweden?
quote:
Aight.quote:
hahahahahquote:
nou vooruit, omdat jij het bentquote:
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Komt omdat je zelf een minderwaardigheidscomplex hebt. Andere mensen uitlachen ga jij je beter van voelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik gwloof niet in mensen toelachen alleen in mensen uitlachen
hey een nieuwe userquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Vind het leuker om te plagen dan geplaagd worden
Done, maar volgens mij ging er iets niet goed :squote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Google ff op plaatjes, dan weet je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Vind het leuker om te plagen dan geplaagd worden
wow echt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf een minderwaardigheidscomplex hebt. Andere mensen uitlachen ga jij je beter van voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |