En een paar laten lachen zo te zien...quote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een paar laten lachen zo te zien...
Mission accomplished.
Waar ga je naartoequote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Geen probleem, maandag met vakantie. Zijn jullie tenminste ook een tijdje van me af.
Wie ben jij?quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Geen probleem, maandag met vakantie. Zijn jullie tenminste ook een tijdje van me af.
Ga je naar de afkickkliniek?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:55 schreef Kurovski het volgende:
Willoow2quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
Waar gaat de reis heen?
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaarquote:
Samso is zweden?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
1 week Samsø, vakantiehuisje, daarna door naar Madeira op hotel, ook een week.
Denemarkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaar
[..]
Samso is zweden?
Oh, hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ha toevallig er post hier ook wel eens een willow, namen lijken veel op elkaar
[..]
Samso is zweden?
quote:
Aight.quote:
hahahahahquote:
nou vooruit, omdat jij het bentquote:
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Komt omdat je zelf een minderwaardigheidscomplex hebt. Andere mensen uitlachen ga jij je beter van voelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik gwloof niet in mensen toelachen alleen in mensen uitlachen
hey een nieuwe userquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Vind het leuker om te plagen dan geplaagd worden
Done, maar volgens mij ging er iets niet goed :squote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Google ff op plaatjes, dan weet je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Vind het leuker om te plagen dan geplaagd worden
wow echt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf een minderwaardigheidscomplex hebt. Andere mensen uitlachen ga jij je beter van voelen.
Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.quote:
hebben jullie tips?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.
Nee, aflopende zaak.quote:
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houdenquote:
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jouquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houden
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jou
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ben gisteren op mn zonnebril gaan zitten en nu is hij kapot gvd.
besta jij ook nog, jeetjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
niet zo slim ea ;Pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zegquote:
kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houden
wat voor muziek luister je pharkus??quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Koffie, de kinderen aan de lego en een beetje muziek op. Stilte voor de storm.
wacht nog op de jouwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zeg
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Goede pa gespotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
terwijl je zo'n welgevormde bips hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hoi chaiquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.
Wat voor lego hebben ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
dat speelgoed tussen de benen iig nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
Lego is enige speelgoed dat je ooit nodig zult hebben
ik hou er anders ook van om met mijn computerspelletjes te spelenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
ben altijd beetje gayquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Apart dat als etsu hier is elke knul in ene gay gaat doen.
hey nutz ik wil je lul zuigenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Oké.quote:
Kan wel meer willen kaologaytjequote:
Nu mark knopfler concert. Drukke muziek heeft zijn effect op gedragquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je pharkus??
Gewoon beetje Barrington Levy luisteren dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu mark knopfler concert. Drukke muziek heeft zijn effect op gedrag
Ja Frass vooral, erg hinderlijk inderdaad. Ik wil de enige gay zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Nu zijn ze samen met een beginnersset bezig. Grote gup heeft wel lastigere auto's en vliegtuigen.quote:
wajong'er gespotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben werkloos dus heb alle tijd haha nerd
Van die platte stukjes Lego aan elkaar uit elkaar halenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
gewoon droog etenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb bolletjw gekocht, wat zal ik erop smeren?
Gewoon met je tanden doenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Van die platte stukjes Lego aan elkaar uit elkaar halen![]()
Dat lukt je echt niet
Ah, cool. Leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu zijn ze samen met een beginnersset bezig. Grote gup heeft wel lastigere auto's en vliegtuigen.
Aardbeientaartquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft niet, wordt vanzelf wel nat als je 'm in je mond stopt.
Lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren aardbeientaart op, wat toevallig
Creator? Leuke sets hoor. Ik heb er inmiddels een stuk of tien. Laatste aanwinst is die papegaai.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Grote gup heeft wel lastigere auto's en vliegtuigen.
Haha ben jij tussen 6 en 12 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Creator? Leuke sets hoor. Ik heb er inmiddels een stuk of tien. Laatste aanwinst is die papegaai.
Deze:
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan toch helemaal niet gekkie
Snap ik. Iedereen hier heeft zijn unieke dingetje.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja Frass vooral, erg hinderlijk inderdaad. Ik wil de enige gay zijn.
Ik hoop dat je tomatensaus op je lakens krijgtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga spaghetti van gisterenavond opwarmen en op bed eten, als jullie problemen hebben met voedsel in bed respecteer ik jullie mening maar krijg ook jeuk
wat is mijne?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Iedereen hier heeft zijn unieke dingetje.
Die heb ik vorige week aan mijn neefje gegeven, was er erg blij meequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Creator? Leuke sets hoor. Ik heb er inmiddels een stuk of tien. Laatste aanwinst is die papegaai.
Deze:
[ afbeelding ]
Let niet zo op jou.quote:
Ik eet ook zovaak in bed hoor. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga spaghetti van gisterenavond opwarmen en op bed eten, als jullie problemen hebben met voedsel in bed respecteer ik jullie mening maar krijg ook jeuk
Jij denkt in onmogelijkheden, niet in mogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taart smeert toch niet goed
Wrm niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taart smeert toch niet goed
Gewoon in het tostiapparaat stoppenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je weet pas wat mogelijk is als je alle onmogelijkheden benoemd hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt in onmogelijkheden, niet in mogelijkheden
Ik heb er geen problemen mee maar heb wel last van jeukquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Tr als je Duits wil gaan praten ga je maar naar de frontpage toen
doeiquote:
Heh, toevallig. Vandaag denk ik een Minecraftset. M'n eerste. Ik koop een set per week. Vaak ook gewoon kleintjes. Die van 5 euro enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week aan mijn neefje gegeven, was er erg blij mee
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kun je dan zoiets stellen?!
minecraft?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh, toevallig. Vandaag denk ik een Minecraftset. M'n eerste. Ik koop een set per week. Vaak ook gewoon kleintjes. Die van 5 euro enzo.
lekker chips in bed eten en vervolgens op kruimels liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
Fila of Reebok eerder.quote:
rtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van pep wordt alles interessanter, vraag maar aan dp
vraag hem altijd waar ik dat kan krijgen maar hij zegt dat ik geen drugs mag doenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van pep wordt alles interessanter, vraag maar aan dp
Ja, Lego Minecraft ken je toch wel? Er zitten vaak bruikbare onderdelen in voor m'n eigen creaties.quote:
Ja, maar dat vind ik wel zo'n aanfluiting van lego om dat te kiezenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, lego Minecraft ken je toch wel? Er zitten vaak bruikbare onderdelen in voor m'n eigen creaties.
Als je nou even aan je vetrol schudt dan zie je zowat een hele zak eruit komenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Seaver het volgende:
[..]
lekker chips in bed eten en vervolgens op kruimels liggen
Goed moment om te stoppenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo ik heb het overleefd bij de tandarts, wel een gore smaak in mijn mond nuEn mag niet roken hahaha
haha lol niels kent lwgo minwcrsft nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Lego Minecraft ken je toch wel? Er zitten vaak bruikbare onderdelen in voor m'n eigen creaties.
zou gwn schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo ik heb het overleefd bij de tandarts, wel een gore smaak in mijn mond nuEn mag niet roken hahaha
quote:
"Ja eigenlijk is het advies een week niet roken maar ik weet dat dat niet haalbaar is"quote:
volgens mij boeit het ook echt geen fuck als je het verder gewoon schoon houdtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Ja eigenlijk is het advies een week niet roken maar ik weet dat dat niet haalbaar is"
Ik heb meer grijze steentjes nodig en het nadeel van Star Wars vind ik al die schuine plaatjes. Kun je verder niks anders mee dan ze gebruiken voor vleugels oid. 1 of ander grijs kasteel zou ook een goede aanvulling zijn, maar er is een Minecraftset met aardig wat grijs.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik wel zo'n aanfluiting van lego om dat te kiezen
Dat het niet goed is geloof ik welquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij boeit het ook echt geen fuck als je het verder gewoon schoon houdt
Drink gewoon waterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat het niet goed is geloof ik welMaar ik mag vandaag niet spoelen
En ik heb tot 3x toe gevraagd mag ik echt ALLES drinken? Hij zei ja op alcohol en warme dranken na. Dus ga nu maar even een Red Bull drinken
dat gaat dus nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij boeit het ook echt geen fuck als je het verder gewoon schoon houdt
Nee. Ik mag alles drinken waarom zal ik het niet doen? Heb hem meerdere keren gevraagd.quote:
gvdquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Ja eigenlijk is het advies een week niet roken maar ik weet dat dat niet haalbaar is"
disciplinequote:
ja duhquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet zeker dat iedere roker weer gaat roken als ze de praktijk uitlopen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik mag alles drinken waarom zal ik het niet doen? Heb hem meerdere keren gevraagd.
Huisgenoot had ook kies laten trekken. Hij zei: Eerste wat ik deed toen ik buiten stond, peuk aansteken.quote:
Tandarts gaat er uiteraard vanuit dat je je gezond verstand kan gebruiken. Maar dat blijkt ijdele hoopquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik mag alles drinken waarom zal ik het niet doen? Heb hem meerdere keren gevraagd.
ja is t wel beetjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef Oberkullie het volgende:
Volgens mij is Ama wel echt een beetje tokkie als ik dit zo allemaal hoor.
Jep. Enormquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef Oberkullie het volgende:
Volgens mij is Ama wel echt een beetje tokkie als ik dit zo allemaal hoor.
Ik in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Je kan ook dozen kopen met alleen bepaalde lego onderdelenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb meer grijze steentjes nodig en het nadeel van Star Wars vind ik al die schuine plaatjes. Kun je verder niks anders mee dan ze gebruiken voor vleugels oid. 1 of ander grijs kasteel zou ook een goede aanvulling zijn, maar er is een Minecraftset met aardig wat grijs.
en, ooit problemen door gekregen?quote:
Deed mijn oom ook na iets als het trekken van een kies, maar toen kreeg hij een abces en dat sloeg inwendig verder door waardoor zijn longen vol vocht liepen enz.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:48 schreef Amarantha het volgende:
bij geboorte, en iedereen die te dom is slachten voor de vleesindustrie. Hoeven we ook geen dieren meer te gebruikenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten ze maar IQ-test invoeren bij binnenkomst van tandartspraktijk
Ik hoef geen mens te eten, vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij geboorte, en iedereen die te dom is slachten voor de vleesindustrie. Hoeven we ook geen dieren meer te gebruiken
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoef geen mens te eten, vriendelijk bedankt
Eerste keer dat ik zoiets hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Deed mijn oom ook na iets als het trekken van een kies, maar toen kreeg hij een abces en dat sloeg inwendig verder door waardoor zijn longen vol vocht liepen enz.Twee maanden op de intensive care gelegen.
Rook inhaleren met een open wond, dat zat er dik in jaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Deed mijn oom ook na iets als het trekken van een kies, maar toen kreeg hij een abces en dat sloeg inwendig verder door waardoor zijn longen vol vocht liepen enz.Twee maanden op de intensive care gelegen.
Ama heeft een open wondquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Rook inhaleren met een open wond, dat zat er dik in ja
Ja weet ik. Ik bestel ook wel via bricklink als ik een bepaalde hoeveelheid speciefieke steentjes nodig heb of als ik iets mis van m'n oudere sets.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook dozen kopen met alleen bepaalde lego onderdelen
Is ook zeldzaam dat het zo snel zo ver komt.quote:
Portretteert onze huidige samenleving prima. Waarheden zijn soms pijnlijk idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit soort banksy-achtige cartoons delen
Kan het niet de 25ste? Dan ben ik ook jarig.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaarne 30 september 2016 reserveren voor de begrafenis van Amarantha
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je nou even aan je vetrol schudt dan zie je zowat een hele zak eruit komen
Wat jij wil, dan proosten we op je terwijl je onder zoden ligtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het niet de 25ste? Dan ben ik ook jarig.
wat doe je met al die setjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik bestel ook wel via bricklink als ik een bepaalde hoeveelheid speciefieke steentjes nodig heb of als ik iets mis van m'n oudere sets.
Zo wil ik m'n blauwe skelter en gele vorkheftruuk van eind jaren 70 ook weer compleet maken. Is niet veel meer van over iig. Die gingen vroeger mee met vakantie naar camping en ja, dan raak je van alles kwijt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat jij wil, dan proosten we op je terwijl je onder zoden ligt
Ik nam echt nooit lego meequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik bestel ook wel via bricklink als ik een bepaalde hoeveelheid speciefieke steentjes nodig heb of als ik iets mis van m'n oudere sets.
Zo wil ik m'n blauwe skelter en gele vorkheftruuk van eind jaren 70 ook weer compleet maken. Is niet veel meer van over iig. Die gingen vroeger mee met vakantie naar camping en ja, dan raak je van alles kwijt.
Artist Draws 10 Amazing Cartoons That Describe Modern Society Perfectlyquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Portretteert onze huidige samenleving prima. Waarheden zijn soms pijnlijk idd.
quote:
Ik ben ook net wakker en heb eigenlijk haast.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net wakker en geen eten in huis met jou dan
En? doet het pijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Artist Draws 10 Amazing Cartoons That Describe Modern Society Perfectly
Oh dan kan ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaarne 30 september 2016 reserveren voor de begrafenis van Amarantha
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
You won't BELIEVE what he does next!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom heb je haastquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ook net wakker en heb eigenlijk haast.
Nou, ik ben ze nu allemaal apart aan het houden totdat ik alles weer compleet heb. Daarna tyf ik alles weer bij elkaar. Nou ja, uitgesorteerd op kleur, dat wel. En Technic hou ik ook apart, op onderdeeltype en kleur.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe je met al die setjes?
quote:
Jezelf proberen te profileren als niet-racistquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
gvd, wilde niet die met white people erboven, want racist, maar was al te laat
Aanbellen bij je buurmeisje, helemaal gek beffen en je dan laten neuqen.quote:
niet iedereen is zo goed met de vrouwtjes Nielsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aanbellen bij je buurmeisje, helemaal gek beffen en je dan laten neuqen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Etsuquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:04 schreef Etsu het volgende:
haha mijn zonnebril is gemaakt en nu is t alsof t nooit kapot is geweest
HAHAHA
no ass smhquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:04 schreef Etsu het volgende:
haha mijn zonnebril is gemaakt en nu is t alsof t nooit kapot is geweest
HAHAHA
wow werkt dit?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
dat is alweer een jaar geledenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon bloed uit je anus.
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.quote:
bedankt voor de tip, hoef ik geen openingszinnen meer te verzinnenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.
Ik maak geen geintje he.
heb je nog goede tips/technieken?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.
Ik maak geen geintje he.
ben toch nog gewoon dezelfde user met nog meer goeie grapjesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutuser was je toch zeg
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeftquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog goede tips/technieken?
Om een meisje te versieren?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog goede tips/technieken?
proef je condoom(smaak) dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeft
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje he.
vond je dat topic van die meid die zich liet beffen door haar hond geil?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?
gr
wil je je buurmeisje neuken? nicequote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?
gr
nog nooit een meisje gebeft nadat je d'r met condoom geneukt hebt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
proef je condoom(smaak) dan?
nee, jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
nog nooit een meisje gebeft nadat je d'r met condoom geneukt hebt?
jaja je bent naar de tandarts geweest, we weten hetquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Volgens de tandarts is om 17:00 de verdoving pas helemaal uitgewerkt.
Ik vind verdoving gewoon heel vervelend sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaja je bent naar de tandarts geweest, we weten het
Jezusquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeft
gotta catch em allquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo nog even wat nuttigs gaan doen.
sterktequote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind verdoving gewoon heel vervelend sorry
vangt etsu weer eens wat anders hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja later vanmiddag, eerst moet Etsu er zijn.
HAHAH XDquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vangt etsu weer eens wat anders haha
ik wil die tweede m wel zijn als t magquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta open voor mmv niet voor mm
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.quote:
deed echt gewoon pijn om te lezen ditquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.
Ik lok ze meestal mee met de opmerking dat ik een mooie badkamer met ligbad heb.
Maar ach, er zijn zo veel manieren. Een vrouw die ruzie met je zoekt in de horeca wil eigenlijk gewoon geneuqt worden. Gewoon grote bek terug en dan naar de andere kant van de bar. Komt ze opnieuw op je af, weet je het zeker.
ik cringe echt als ik aan jou denk die ''kom eens op mijn schoot zitten'' of ''ik heb een mooie badkamer met ligbad, schatje'' zegtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.
Ik lok ze meestal mee met de opmerking dat ik een mooie badkamer met ligbad heb.
Maar ach, er zijn zo veel manieren. Een vrouw die ruzie met je zoekt in de horeca wil eigenlijk gewoon geneuqt worden. Gewoon grote bek terug en dan naar de andere kant van de bar. Komt ze opnieuw op je af, weet je het zeker.
echt hè, de teringquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik cringe echt als ik aan jou denk die ''kom eens op mijn schoot zitten'' of ''ik heb een mooie badkamer met ligbad, schatje'' zegt
laat maar zitten hoor, ik wil niet met chloroquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal t overleggen met chloro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |