gotta catch em allquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo nog even wat nuttigs gaan doen.
sterktequote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind verdoving gewoon heel vervelend sorry
vangt etsu weer eens wat anders hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja later vanmiddag, eerst moet Etsu er zijn.
HAHAH XDquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vangt etsu weer eens wat anders haha
ik wil die tweede m wel zijn als t magquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta open voor mmv niet voor mm
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.quote:
deed echt gewoon pijn om te lezen ditquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.
Ik lok ze meestal mee met de opmerking dat ik een mooie badkamer met ligbad heb.
Maar ach, er zijn zo veel manieren. Een vrouw die ruzie met je zoekt in de horeca wil eigenlijk gewoon geneuqt worden. Gewoon grote bek terug en dan naar de andere kant van de bar. Komt ze opnieuw op je af, weet je het zeker.
ik cringe echt als ik aan jou denk die ''kom eens op mijn schoot zitten'' of ''ik heb een mooie badkamer met ligbad, schatje'' zegtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, een meisje versieren... Een smoes om lichaamscontact te hebben helpt wel, dansen bijvoorbeeld of een gebrek aan stoelen zodat je 'r uit kan nodigen bij je op schoot te zitten. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je de sapstroom op gang brengt. Beetje alcohol of blowen is daarbij wel een makkelijk hulpmiddel.
Ik lok ze meestal mee met de opmerking dat ik een mooie badkamer met ligbad heb.
Maar ach, er zijn zo veel manieren. Een vrouw die ruzie met je zoekt in de horeca wil eigenlijk gewoon geneuqt worden. Gewoon grote bek terug en dan naar de andere kant van de bar. Komt ze opnieuw op je af, weet je het zeker.
echt hè, de teringquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik cringe echt als ik aan jou denk die ''kom eens op mijn schoot zitten'' of ''ik heb een mooie badkamer met ligbad, schatje'' zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |