dat is alweer een jaar geledenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon bloed uit je anus.
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.quote:
bedankt voor de tip, hoef ik geen openingszinnen meer te verzinnenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.
Ik maak geen geintje he.
heb je nog goede tips/technieken?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beffen werkt meestal wel om het ijs te breken. Als ze eigenlijk niet wil neuqen gewoon klaarbeffen. Daarna mag alles.
Ik maak geen geintje he.
ben toch nog gewoon dezelfde user met nog meer goeie grapjesquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een kutuser was je toch zeg
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeftquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog goede tips/technieken?
Om een meisje te versieren?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog goede tips/technieken?
proef je condoom(smaak) dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeft
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje he.
vond je dat topic van die meid die zich liet beffen door haar hond geil?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?
gr
wil je je buurmeisje neuken? nicequote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkt het ook als ik de hond dit bij mijn buurmeisje laat doen?
gr
nog nooit een meisje gebeft nadat je d'r met condoom geneukt hebt?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
proef je condoom(smaak) dan?
nee, jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
nog nooit een meisje gebeft nadat je d'r met condoom geneukt hebt?
jaja je bent naar de tandarts geweest, we weten hetquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Volgens de tandarts is om 17:00 de verdoving pas helemaal uitgewerkt.
Ik vind verdoving gewoon heel vervelend sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaja je bent naar de tandarts geweest, we weten het
Jezusquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon eentje uitzoeken die pas net begonnen is zodat je de condoomsmaak van de vorige klant niet proeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |