oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jou
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ben gisteren op mn zonnebril gaan zitten en nu is hij kapot gvd.
besta jij ook nog, jeetjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
niet zo slim ea ;Pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zegquote:
kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houden
wat voor muziek luister je pharkus??quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Koffie, de kinderen aan de lego en een beetje muziek op. Stilte voor de storm.
wacht nog op de jouwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zeg
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Goede pa gespotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
terwijl je zo'n welgevormde bips hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hoi chaiquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.
Wat voor lego hebben ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
dat speelgoed tussen de benen iig nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
Lego is enige speelgoed dat je ooit nodig zult hebben
ik hou er anders ook van om met mijn computerspelletjes te spelenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
Lego is enige speelgoed dat je ooit nodig zult hebben
ben altijd beetje gayquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Apart dat als etsu hier is elke knul in ene gay gaat doen.
hey nutz ik wil je lul zuigenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Apart dat als etsu hier is elke knul in ene gay gaat doen.
Oké.quote:
Kan wel meer willen kaologaytjequote:
Nu mark knopfler concert. Drukke muziek heeft zijn effect op gedragquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je pharkus??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |