Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.quote:
hebben jullie tips?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.
Nee, aflopende zaak.quote:
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houdenquote:
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jouquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houden
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jou
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ben gisteren op mn zonnebril gaan zitten en nu is hij kapot gvd.
besta jij ook nog, jeetjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
niet zo slim ea ;Pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zegquote:
kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houden
wat voor muziek luister je pharkus??quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Koffie, de kinderen aan de lego en een beetje muziek op. Stilte voor de storm.
wacht nog op de jouwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zeg
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Goede pa gespotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
terwijl je zo'n welgevormde bips hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hoi chaiquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Of niet. Wie weet eten ze straks rustig in hapje en kun je ze daarna zonder problemen in bed leggen.
Wat voor lego hebben ze?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
dat speelgoed tussen de benen iig nietquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
Lego is enige speelgoed dat je ooit nodig zult hebben
ik hou er anders ook van om met mijn computerspelletjes te spelenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
ben altijd beetje gayquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Apart dat als etsu hier is elke knul in ene gay gaat doen.
hey nutz ik wil je lul zuigenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Oké.quote:
Kan wel meer willen kaologaytjequote:
Nu mark knopfler concert. Drukke muziek heeft zijn effect op gedragquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je pharkus??
Gewoon beetje Barrington Levy luisteren dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu mark knopfler concert. Drukke muziek heeft zijn effect op gedrag
Ja Frass vooral, erg hinderlijk inderdaad. Ik wil de enige gay zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Nu zijn ze samen met een beginnersset bezig. Grote gup heeft wel lastigere auto's en vliegtuigen.quote:
wajong'er gespotquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben werkloos dus heb alle tijd haha nerd
Van die platte stukjes Lego aan elkaar uit elkaar halenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Trollscience het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |