Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.quote:
hebben jullie tips?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ik ook, idd. Lijkt er in ieder geval wel op.
Nee, aflopende zaak.quote:
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houdenquote:
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jouquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
elke dag iets aardigs doen voor de medemens zodat je meer van jezelf gaat houden, en als je van jezelf gaat houden ga je ook van anderen houden
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe niet van mezelf maar wel van willoow en jou
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ben gisteren op mn zonnebril gaan zitten en nu is hij kapot gvd.
besta jij ook nog, jeetjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
niet zo slim ea ;Pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Etsu het volgende:
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zegquote:
kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan is heel mijn leven een leugen geweest, dan ben ik vanaf nu klaar met van mezelf houden
wat voor muziek luister je pharkus??quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Pharkus het volgende:
Koffie, de kinderen aan de lego en een beetje muziek op. Stilte voor de storm.
wacht nog op de jouwequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey Hermann, wat een hartelijk welkom zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |