wat is mijne?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Iedereen hier heeft zijn unieke dingetje.
Die heb ik vorige week aan mijn neefje gegeven, was er erg blij meequote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Creator? Leuke sets hoor. Ik heb er inmiddels een stuk of tien. Laatste aanwinst is die papegaai.
Deze:
[ afbeelding ]
Let niet zo op jou.quote:
Ik eet ook zovaak in bed hoor. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga spaghetti van gisterenavond opwarmen en op bed eten, als jullie problemen hebben met voedsel in bed respecteer ik jullie mening maar krijg ook jeuk
Jij denkt in onmogelijkheden, niet in mogelijkhedenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taart smeert toch niet goed
Wrm niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
taart smeert toch niet goed
Gewoon in het tostiapparaat stoppenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb bolletjw gekocht, wat zal ik erop smeren?
je weet pas wat mogelijk is als je alle onmogelijkheden benoemd hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt in onmogelijkheden, niet in mogelijkheden
Ik heb er geen problemen mee maar heb wel last van jeukquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga spaghetti van gisterenavond opwarmen en op bed eten, als jullie problemen hebben met voedsel in bed respecteer ik jullie mening maar krijg ook jeuk
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Tr als je Duits wil gaan praten ga je maar naar de frontpage toen
doeiquote:
Heh, toevallig. Vandaag denk ik een Minecraftset. M'n eerste. Ik koop een set per week. Vaak ook gewoon kleintjes. Die van 5 euro enzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week aan mijn neefje gegeven, was er erg blij mee
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kun je dan zoiets stellen?!
minecraft?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh, toevallig. Vandaag denk ik een Minecraftset. M'n eerste. Ik koop een set per week. Vaak ook gewoon kleintjes. Die van 5 euro enzo.
lekker chips in bed eten en vervolgens op kruimels liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
Fila of Reebok eerder.quote:
rtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van pep wordt alles interessanter, vraag maar aan dp
vraag hem altijd waar ik dat kan krijgen maar hij zegt dat ik geen drugs mag doenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van pep wordt alles interessanter, vraag maar aan dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |