;pquote:
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?quote:
Die van Niels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In wiens moeder heb je hem dan nu weer gehangen dat de lucht niet te harden is?
Goedemorgen. Jij was niet Willow2?quote:
Jawel.quote:
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:50 schreef Willoow het volgende:
Ben jij eigenlijk huisvader Pharkus, of wat doe je in het dagelijks leven?
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben kostwinnaar. Een soort IT eindbaas.
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Awh cool. Werkt je vrouw (of man?) ook nog?
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wel dapper van je dat je dat plaatst terwijl een blauwe in het topic zit
Ah okéquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt twee dagen in de week.
Oké, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie is chill. En is al tijd geleden.
Oh, why? iemand zei dat het germano wasquote:
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:57 schreef Willoow het volgende:
Deze had ban, dus vandaar dat account toen, nutz.
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef, en dat zeg je hier met pharkus erbij
Haha heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oh, dat is goed hard gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ld_jij_mij_uit_.html
Auw.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, why? iemand zei dat het germano was
Love you 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling Willoow, dat als je een ban hebt dat je met je kloon verder post. Maar goed dat ik dat niet gezien heb.
Oberkullie zei dat.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Worden jullie weleens huilend wakker
nee, jij wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Had je iets anders verwacht dan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha ZoskEn de rest
![]()
Zitten jullie bitches nog steeds je tijd te verdoen met hetzelfde.
Ja, dagelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:26 schreef Oberkullie het volgende:
Nog steeds een dompie die vasquote:
niks verandertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |