je kiest er voor om niet selectief te negeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kies ik er nou voor om selectief jou te quoten
ik wel maar deed net alsof ik sliep zodat je niet doorhad dat ik keekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aan het begin van mijn dag was er nog niemand hier
Als je een hond als beste vriend had is je jeugd niet eens zo heel slecht hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, doe het compulsief omdat ik slechte jeugd heb gehad met weinig liefde en een hond als beste vriend
Zal jou eens selectief negerenquote:
Ik ben een man, zie je toch aan dat icoontje :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu maak je het allemaal veel ingewikkelder dan het hoeft te zijn, echt zo'n vrouwenkwaaltje is dat.
Wrm? Was zo lonely op de ochtendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wel maar deed net alsof ik sliep zodat je niet doorhad dat ik keek
Oh ja sorry was ff in de war met Willoow2 :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een man, zie je toch aan dat icoontje :s
DE HOND WAS AL DIE TIJD DOOD!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een hond als beste vriend had is je jeugd niet eens zo heel slecht hoor.
O, is Willoow2 wel een vrouw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja sorry was ff in de war met Willoow2 :s
Maar neukte die wel lekker?quote:
Wrm niet? Goedemorgen had voldaanquote:
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, is Willoow2 wel een vrouw?
Wel echt kut kloon
Doe je wel erg vaak he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.
sinds ik Dima gisteren een heel verhaal heeft gehouden over de textuur van een limited edition fleshlight ben ik niet meer zeker of mijn perceptie van lekker wel juist isquote:
Ja weet niet meer wel icoontje ik daarbij heb gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha ik heb echt geen idee lul maar wat.
Malle jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja weet niet meer wel icoontje ik daarbij heb gedaan
eerder een valse nichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
Dacht jij speciaal was, een uitzondering, een lieve jongen.
Maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |