Weet ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, niemand verbied het ze.
Maar als je zoiets opzet kun je ook reacties verwachten.
Ik zie eigenlijk niemand die zich persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ze allemaal net zo zelfkritisch naar het collectief waren als dat ze het collectief willen prijzen.
Had niemand er problemen mee.
Maar wederom ontbreekt dat totaal.
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaas
Hangt van de invulling af.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.
Interesseert me geen zak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun dan
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak.
In het westen mag je mensen nu eenmaal belachelijk maken.
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de invulling af.
Als ze net als in Amerika ook de hele school er naar inrichten, is het erger dan aids.
Scholen die hele maanden besteden aan black history monthquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk maken![]()
Die FB-paginas hadden niks meer met iemand belachelijk maken te maken. Als zoveel mensen je dan raciistisch bejegenen dan zeggen ze: Nou zie je nou wel, het is blijkbaar toch nodig om het nog meer te benadrukken.
Ja, maar het gaat er niet om dat het niet juist is wat ze willenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.
Is niet verboden. Het interesseert me weinig wat ze geloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Het gaat erom dat zulke vergaande lynchpartijen er wel voor zorgen dat hun nog meer in hun manier gaan geloven.
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
Niet? Gewoon grondrecht hoorquote:
Er was een school die bedacht dat Shakespeare een donkere slavin had die voor hem schreef, en Shakespeare analfabeet was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Daar mag een rechter zich over ontfermen. En dat valt allemaal alleszinds mee.quote:
Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Een beetje zoals de WO II Marokkanen farce van hier een paar jaar geleden.
Wel als je ze gaat beschermen zoals in de VS is gebeurd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegd
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen white achievement month, fokkie.
Daar zouden gelijk massa aangifte voor worden gedaan.
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook wel
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.
Het tollereren is juist slecht voor die zwijgende meerderheid.
Idem met het ontkennen van marrokanenproblematiek,. dat heeft de meeste marrokanen echt niet geholpen.
Het in enige vorm goedpraten heeft in ieder geval minder zin.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligt
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorzietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is er genoeg ruimte voor genuanceerde mening.
Eigenlijk ken ik niemand die in 1 van de 2 kampen zit.
Ja, op internet.
Maar dat is niet echt een goede weergave van de maatschappij.
Nee, want de meeste mensen die gewoon een baan hebben, een brede sociale kring gaan echt niet hun mening op internet spuwenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorziet
Toch veranderd in afgelopen paar jaar danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
nederland is verdomme een land waar ze een aantal jaar terug nog massaal twee middenpartijen stemde. Waar zowel extreem links als extreem rechts nooit een demonstratie met meer dan een paar 100 mensen bij elkaar krijgt.
Zo erg zal het allemaal niet zijn.
Nauwelijks vergeleken met buurlanden. Misschien Duitsland uitgezonderd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veranderd in afgelopen paar jaar dan
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar zie jij de demonstraties met 100k+ mensen zoals in Zuid of Oost-Europa van extreem links of rechts?
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.
Ik weet niet hoe jouw offline ervaringen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kan
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 juli 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar azielzoekers in feite best goed worden opgevangen.
Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan 't toch nog wel leuk zijn geweest?
Wat? Je foto?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wist je nog mijn BLAMMAGE op telegram laatst cachie
Ben wel nieuwsgierig naar die stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.
hehquote:
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scotquote:
Oh ja ik zie het inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scot
Dezelfde in Real grtd?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie zag laatst perongeluk een foto van mij fokkie
Dat zijn een paar 100 man maximaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar het gaat ook niet zozeer om wat gemeentes willen, wat naar buiten komt is wat inwoners van de gemeente willen
waar mot je heenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef xcachet het volgende:
Morgen moet ik vanaf 8:00 ¤1,70 p/uur parkeergeld betalen. Moet ik nog vroeg mijn bed uit ook.
Hoezo zou ik moeten zeggen "ik zie je profielfoto". Dacht dat je dat wel bewust had gedaan. Zou toch niet duursturen.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zei ook niets he
echt smiechtenactie
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protestenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We beoordelen de Turkse community toch ook niet over duizenden mensen die protesteren na de coupe?
Ken jij ze?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protesten
Nergens. Maar kan de auto nergens anders parkeren dan bij Dolfinarium want woon in de binnenstad.quote:
Snap hier niets van.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nergens. Maar kan de auto nergens anders parkeren dan bij Dolfinarium want woon in de binnenstad.
Nee, dat niet neequote:
Misschien vergroot de media ook "Racistisch" Nederland wel wat uit.quote:
Nou, ik moet de auto bij dolfinarium parkeren. Daar kost het geld, want kan niet in de stad want daar is geen ruimte.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap hier niets van.
Graag verdere uitleg.
Lul niequote:
Vond 't wel een leuke foto hoor. Was wel een beetje vergeten hoe je er nou uit zag.quote:
hipsterkapseltje zou JC zeggenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond 't wel een leuke foto hoor. Was wel een beetje vergeten hoe je er nou uit zag.
Zag ze je familie ook?quote:
Jammer dat wij dat dan weer moeten missenquote:
hoezo is dit pas jammer als mijn tante en nichtje erop staan.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat wij dat dan weer moeten missen
Al is zo`n smakeloze duckface dan weer jammer
Zou leuk zijn om te zienquote:Op zondag 31 juli 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo is dit pas jammer als mijn tante en nichtje erop staan.
Ik voel vreemde intenties hier.
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om te zien
Net als je ouders en je broertje
En je vriendin natuurlijk
te linksquote:Op zondag 31 juli 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zou je fokkie niet binnen de familyvizh hebben dan inso
wat moet je wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
Is er hier ook iets van een politie vragen iets ofzo op fok.
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.quote:
tuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?quote:
Jep. Ook verwijderde gesprekken. Zijn gewoon programma's voor.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
kanquote:Op zondag 31 juli 2016 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?
Wat denkt ge zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gok het niet, maar vraag me af wat zijn straf word.
Zou ut niet wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Hooguit haltquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Inderdaadquote:
Mmm... hij is dankzij een oudere dealer van 20 opgepakt. Telefoongesprekken van die oudere gelezen. Zijn eigen schuld maar vraag mij dan eigenlijk af. Die oudere jongen heeft 2 dagen vastgezeten. En die vriend van mij is dan ook verdachte maar kan die oudere jongen zijn verklaring lezen?quote:
hahahah bekennenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
Valt wel mee.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel, dit zal voor jou wel het hoogteputn van het jaar zijn in Schubbekutteveen
Nee maar nooit leuk. Maar wel eigen schuld.... wel een groot probleem hier in Midden-Drenthe btw veel drugsproblemen onder jongeren.quote:
Gebeurt niet vaak dat we Ajax en PSV aftroeven in ieder gevalquote:
Wel rare kopquote:Op zondag 31 juli 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat we Ajax en PSV aftroeven in ieder geval![]()
Benbenieuwd
Achja, feyenoord stuurt toekomstige tottenham spitsen weg.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja die had Groningen al bijna binnen 2 jaar terug als hij nu echt slaagt word ik gek.
Op wie doel je nuquote:Op zondag 31 juli 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, feyenoord stuurt toekomstige tottenham spitsen weg.
Peruviaan toch? Tapia heeft ook zo`n rare bekquote:
quote:
hoeveel zijn er tottenham spitsquote:Op zondag 31 juli 2016 01:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wie heeft Feyenoord weggestuurd ja veel spelers.
Volgende week alquote:
Serieus?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
Fox Sports go is opeens ook helemaal verdwenenvond dat altijd wel chill.
5de openingsceremoniequote:
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houdenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5de openingsceremonie
Maar daarcoor begint het voetbal al wel
quote:
Staat op de website?quote:Bij je abonnement van FOX Sports krijg je toegang tot FOX Sports Go. Hiermee stream je binnen Nederland alle wedstrijden uit je pakket op je desktop, laptop, tablet en smartphone. Via Chromecast kijk je ook eenvoudig op je televisie. Ook heb je toegang tot extra online kanalen en kijk je als eerste samenvattingen uit alle competities op de website en de apps van FOX Sports.
Tsja, blijft de populairste sport ter wereldquote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzoquote:
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerkquote:Op zondag 31 juli 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerk
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.quote:
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoor
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.
Als het wat kapitalistischer werd georganiseerd schapten ze tig sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Typisch het volgende:
Jij als ras kapitalist moet toch beter weten Inso.
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.
Ben ik met je eens hoor, maar dat de OS voetbal gewoon als sport er bij houdt snap ik prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.
Ik las dat Roowbinnquote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
Ja nu moet je verplicht 200-, eu dokken voor dat. Gaat me iets te ver.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoen
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
ROBINGODquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat Roowbinnenkelspel mag spelen op OS
![]()
hoe was je vakantie eigenlijk pikquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.
Zou wel historisch zijn medaille op OS voor Nederland met tennis
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.
Prachtig weer en prima mensen. Heerlijk eilandje.
Niet als barman in het buitenland oid.quote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.quote:
Beviel Moskou?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
heb EINDELIJK mn moskou onderzoek gedaan
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 hequote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.
En een paar Nederlandse chokes en ze zit weer buiten top 50quote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 he
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel lachen ja.
Anders dan je zou verwachten
Wel een gedoe met visum enzo pffquote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.
http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=RUB&view=5Yquote:Op zondag 31 juli 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken als je eventjes bij een gemiddeld restaurantje wat gaat eten in euro?
Okay okay.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=RUB&view=5Y
Niet veel.
Maar lastige want ik reken eigenlijk nooit na.
minder dan 10 sowieso
Dingen in de buurt verkennen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu op het punt dat ik geen reisdoelen meer heb.
Wat zouden jullie doen
Ik heb ook iets duurder gegeten dan willekeurige restaurant. Opper weet het vast beter.quote:
Mijn chick heeft een Russische voornaam, dat is ook wel handig.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook iets duurder gegeten dan willekeurige restaurant. Opper weet het vast beter.
Maar wel heel tof om keer mee te maken.
hoezoquote:Op zondag 31 juli 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn chick heeft een Russische voornaam, dat is ook wel handig.
Geen idee, dat schoot mij te binnen omdat een ober in Mallorca haar naam vroeg en toen in het Russisch begon te lullen.quote:
spreekt ze russischquote:Op zondag 31 juli 2016 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, dat schoot mij te binnen omdat een ober in Mallorca haar naam vroeg en toen in het Russisch begon te lullen.
echt welquote:Op zondag 31 juli 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
1;40 forumtijd en dit topic is al als een nachtkaars aan hetuitgaan
matig slecht waardeloos
doeiquote:Op zondag 31 juli 2016 01:41 schreef Typisch het volgende:
Ja, zonde. Ik ga ook maar wat anders doen.
Have fun Inso.
Gewoon nog maar 13 afleveringen verspreid over twee seizoenen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Einde nadert voor Game of Thrones
hoelang is dit nu nog
2 jaar. Maar aangezien de reeks vergelijkbaar succes met HP is kom je er echt niet vanaf hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Einde nadert voor Game of Thrones
hoelang is dit nu nog
Beter joh. Geen reet aan die serie.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon nog maar 13 afleveringen verspreid over twee seizoenen.
Weinig
Ik heb nu de boeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter joh. Geen reet aan die serie.
Premier League zit niet meer bij Fox. Zit bij Ziggo.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoen
Oh ja dat is waar ook inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2016 11:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Premier League zit niet meer bij Fox. Zit bij Ziggo.
Oh god... is die automatische hyperlinkaids weer terug van die Z.iggo treurnis.
\quote:
dit doe ik helaas ook steeds vakerquote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Ja zeker
vroeg paar keer naar kuipie geweest, maar niet zo fanatiek
Die gaat op wedstrijddagen gewoon naar mn oma en vraagt na afloop hoeveel het geworden is lol
Ze hebben goeie voorbereiding gehad hoor. Gewonnen vanAnderlecht en Valencia, dus afgemaakt worden zeker nog niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Feyenoord erg hard afgemaakt worden?
speelde goede pot tegen die spanjaarden weet al niet emer wie het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Feyenoord erg hard afgemaakt worden?
Ook echt strafschoppen na gelijke standquote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
en daarbij is het natuurlijk voor beide partijen gewoon oefenpartijtje
denk kleine marges
Hoezo dan wel? Kan je net zo goed klassiekertje in het seizoen gaan tochquote:Op zondag 31 juli 2016 11:06 schreef Insomnia_ het volgende:
had liever klassiekertje gezien als JC schaal
dan was ik wel gegaan
altijd vervelende dagenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo dan wel? Kan je net zo goed klassiekertje in het seizoen gaan toch
Terecht wel, niemand zit meer te wachten op verlengingen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook echt strafschoppen na gelijke stand
Eens. Ben er ook sowieso wel klaar mee. Laat het seizoen maar beginnenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht wel, niemand zit meer te wachten op verlengingen.
Ik ga denk ik eerste maand of 2 overslaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ben er ook sowieso wel klaar mee. Laat het seizoen maar beginnen
Eind augustusquote:
Of naar Polenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton - Feyenoord zou wel lachen zijn
Oogde prima vond ikquote:Op zondag 31 juli 2016 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat Milik weg gaat.
Gaan we het seizoen in met Dolberg in de spits
milikgodquote:Op zondag 31 juli 2016 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat Milik weg gaat.
Gaan we het seizoen in met Dolberg in de spits
Voor heel seizoen, denk het niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oogde prima vond ik
En anders Balotelli toch
Ik had gister toen we na 3 weken weer thuis waren, de weekboodschappen laten bezorgen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, moet nog naar de supermarkt.
Geen zin, aidsweer met hagel en alles.
Ze hadden het ook al over Januzzaj, als ook maar 1 van die 2 komt dan kan je alweer op 20+ punten achtersstand rekenen voor onsquote:Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor heel seizoen, denk het niet.
Maar goed, we hebbenwel geld op de bank
70 euro minimum hier helaasquote:Op zondag 31 juli 2016 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister toen we na 3 weken weer thuis waren, de weekboodschappen laten bezorgen.
Kostte nauwelijks extra.
Dat was wel ideaal hoor.
Helaas hebben ze wel een vrij hoog minimumbedrag.
Voor een blik Guiness en een blik tomaten denk ik niet dat ze het doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister toen we na 3 weken weer thuis waren, de weekboodschappen laten bezorgen.
Kostte nauwelijks extra.
Dat was wel ideaal hoor.
Helaas hebben ze wel een vrij hoog minimumbedrag.
Beter geen Balo.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden het ook al over Januzzaj, als ook maar 1 van die 2 komt dan kan je alweer op 20+ punten achtersstand rekenen voor ons![]()
VOor hele week zit je daar zelden aan?quote:
Vlees halen we bij slager.quote:
Ja okequote:Op zondag 31 juli 2016 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlees halen we bij slager.
Vis halen we ook niet bij de supermarkt.
We eten eigenlijk nooit snoep/chips.
Wijn haalt mn vriendin bij de slijterij 9 van de 10 keer.
Tja, dan heb je nooit veel.
Guiness. Bahquote:Op zondag 31 juli 2016 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een blik Guiness en een blik tomaten denk ik niet dat ze het doen.
Walgelijke opmerking ja.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:33 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-soldaat~a87b4d7e/
Die laatste zinWat is het toch ook een walgelijk figuur
Nee, maar het verschil is dat die vent dat mag doen en Trump nietquote:Op zondag 31 juli 2016 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking ja.
Al ging dat pleidooi ook nergens over.
De democraten hadden die vent nooit moeten laten spreken.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat die vent dat mag doen en Trump niet
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ja, die man reageert gewoon uit emotie waarschijnlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso een politiek statement maken over de rug van je overleden zoon.
Daar kan ik met mn hoofd niet bij.
Uiteraard.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ja, die man reageert gewoon uit emotie waarschijnlijk
Het is van beide kanten een poppenkast jaquote:Op zondag 31 juli 2016 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Iets wat democraten graag doen, op emotie inspelen in plaats van met feiten.
Zo'n man moet in bescherming worden genomen, en niet voor het karretje gespand worden.
Want het maakt je punt ook niet sterker las je vind dat Trump onzin praat, maar je het als partij niet voor elkaar krijgt om het op een normale manier te weerleggen.
Dat kan.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is van beide kanten een poppenkast ja
Hij kan toch gewoon voor zo`n opmerking op het matje geroepen worden door de partij? Want ze zien het al niet in hem zitten
Tsja, ik vind het niet raar hoor dat non-white minderheden in Amerika met een verontrustend oog naar Trump kijken, met deze opmerking profileert hij zich des te meer weer als een notoire ignorante racist. Kan je niet veel anders van makenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar Trump is wel de grootste kans.
Zoals ik zei.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet raar hoor dat non-white minderheden in Amerika met een verontrustend oog naar Trump kijken, met deze opmerking profileert hij zich des te meer weer als een notoire ignorante racist. Kan je niet veel anders van maken
Misschien niet, maar het andere uiterste ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei.
Zou jij stemmen voor de vrouw die eindverantwoordelijke is geweest voor het beleid dat van meerdere moslimlanden een failed state heeft gemaakt?
Ik niet als moslim.
Ik vind dat gevaarlijker dan een roeptoeter.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Misschien niet, maar het andere uiterste ook niet.
Als je staatshoofd zulke dingen roept sta je in je recht om te klagen, al heb je je hele leven nog nooit een stem uitgebrachtquote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijker dan een roeptoeter.
Uiteindelijk stemmen de minorities toch niet, en na de verkiezingen weer klagen.
Hadden ze maar Clinton moeten stemmen die hun landen gaat carpetbomben.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je staatshoofd zulke dingen roept sta je in je recht om te klagen, al heb je je hele leven nog nooit een stem uitgebracht
Ja ik geloof dar niet inquote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij kan die opmerkingen ook gewoon maken omdat minorities niet stemmen.
Als ze massaal gingen stemmen, dan had ie het politieke spel anders gespeeld.
Lol? Hij heeft miljardendeals onderhandeld.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik geloof dar niet inIk geloof niet dat het retoriek is, die gast kan niet diplomatiek zijn
Ja, op economisch vlak misschien. Maar maatschappelijkquote:Op zondag 31 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol? Hij heeft miljardendeals onderhandeld.
Dan ben je diplomaat pur sang.
Ja saudis en amerikanen gaan altijd goed samen jaquote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
In Dubai pakt ie miljardendeals met die sheiks.
En die lopen weg met hem
Saudis vooral met Clinton.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja saudis en amerikanen gaan altijd goed samen ja
Dat zit er dan kennelijk zo ingebakkerd dat je er niet anders naar kan kijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saudis vooral met Clinton.
Maar als hij zo slecht kan onderhandelen, dan hadden de Golfstaten hem wel de toegang geweigerd nadat ie Moslims niet meer wilden toelaten.
Uiteindelijk gingen ze samen golfen de dag erna.
Putin onderhandeld toch ook gewoon met moslim landen, en die roept nog wel veel "ergere" dingen.
Wij kijken er alleen totaal met een westerse blik na. Die al jaren niet meer werkt, gezien onze geopolitieke positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |