Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Een beetje zoals de WO II Marokkanen farce van hier een paar jaar geleden.
Wel als je ze gaat beschermen zoals in de VS is gebeurd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, in Amerika slaat het sowieso door natuurlijk. met die hele BLM. Zie dat nog niet zo snel in nederland gebeuren eerlijk gezegd
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen white achievement month, fokkie.
Daar zouden gelijk massa aangifte voor worden gedaan.
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Het is voor welke groepering dan ook onzinnig, weet ik ook wel
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daardoor zou je je er opzich juist wel druk over moeten maken, omdat het negatief is voor de grote meerderheid in welke groepering die gewoon hard werkt/studeert.
Het tollereren is juist slecht voor die zwijgende meerderheid.
Idem met het ontkennen van marrokanenproblematiek,. dat heeft de meeste marrokanen echt niet geholpen.
Het in enige vorm goedpraten heeft in ieder geval minder zin.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heeft het zin? Want als je er kritiek op uit word je weggezet als racist door degene die het steunen en als je je er niet expliciet negatief tegen uitspreekt ben je een gutmensch. Zoals zovaak tegewnoordig is er geen plek meer voor een gematigde mening die in het midden ligt
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorzietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is er genoeg ruimte voor genuanceerde mening.
Eigenlijk ken ik niemand die in 1 van de 2 kampen zit.
Ja, op internet.
Maar dat is niet echt een goede weergave van de maatschappij.
Nee, want de meeste mensen die gewoon een baan hebben, een brede sociale kring gaan echt niet hun mening op internet spuwenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist wel. Aangezien elke laag van de maatschappij het internet van opinie voorziet
Toch veranderd in afgelopen paar jaar danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
nederland is verdomme een land waar ze een aantal jaar terug nog massaal twee middenpartijen stemde. Waar zowel extreem links als extreem rechts nooit een demonstratie met meer dan een paar 100 mensen bij elkaar krijgt.
Zo erg zal het allemaal niet zijn.
Nauwelijks vergeleken met buurlanden. Misschien Duitsland uitgezonderd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch veranderd in afgelopen paar jaar dan
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar zie jij de demonstraties met 100k+ mensen zoals in Zuid of Oost-Europa van extreem links of rechts?
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.
Ik weet niet hoe jouw offline ervaringen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo`n vaart zal het nog niet lopen inderdaad. Maar je merkt wel een negatieve ontwikkeling. Maar misschien baseer ik dat ook teveel op online ipv offline meningen, dat kan
Waar de regering de jaren vrij makkelijk uitzit zonder al te grote problemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 juli 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar azielzoekers in feite best goed worden opgevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |