Weet ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, niemand verbied het ze.
Maar als je zoiets opzet kun je ook reacties verwachten.
Ik zie eigenlijk niemand die zich persoonlijk aangevallen voelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ze allemaal net zo zelfkritisch naar het collectief waren als dat ze het collectief willen prijzen.
Had niemand er problemen mee.
Maar wederom ontbreekt dat totaal.
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het is een hoop zelfmedelijjden en slachtofferrol helaas
Hangt van de invulling af.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar 90 procent heeft er totaal geen last van dat het gebeurt, en ze zitten erop alsof ze zelf persoonlijk aangevallen worden met zo`n month. Echt. Get over yourself.
Mja, vind ik ook van hele Sylvana Simonsgebeuren overigens.Wat een muts dat ook is verder
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar mag je ze best tot op het bot belachelijk mee maken.
Interesseert me geen zak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot een bepaald niveau ja. Want als je te ver gaat dan geef je ze een kans om te laten zien waarom het blijkbaar toch nodig is. Voor hun dan
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak.
In het westen mag je mensen nu eenmaal belachelijk maken.
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de invulling af.
Als ze net als in Amerika ook de hele school er naar inrichten, is het erger dan aids.
Scholen die hele maanden besteden aan black history monthquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dan ook niet over belachelijk maken![]()
Die FB-paginas hadden niks meer met iemand belachelijk maken te maken. Als zoveel mensen je dan raciistisch bejegenen dan zeggen ze: Nou zie je nou wel, het is blijkbaar toch nodig om het nog meer te benadrukken.
Ja, maar het gaat er niet om dat het niet juist is wat ze willenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kun je makkelijk counteren met feiten over die bevolkinsgroep.
Is niet verboden. Het interesseert me weinig wat ze geloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Het gaat erom dat zulke vergaande lynchpartijen er wel voor zorgen dat hun nog meer in hun manier gaan geloven.
In plaats van nuttige dingen, gaan ze een maand praten over dat een neger pindakaas heeft uitgevonden, in het gunstigste geval.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wordt dat in Amerika ingevuld dan?
Niet? Gewoon grondrecht hoorquote:
Er was een school die bedacht dat Shakespeare een donkere slavin had die voor hem schreef, en Shakespeare analfabeet was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn ook gevallen bekend waarin ze een nieuwe waarheid verzinnen, om negers zichzelf belangrijk te laten vinden.
Daar mag een rechter zich over ontfermen. En dat valt allemaal alleszinds mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |