Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan 't toch nog wel leuk zijn geweest?
Wat? Je foto?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
wist je nog mijn BLAMMAGE op telegram laatst cachie
Ben wel nieuwsgierig naar die stad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ZEER leuk. aanrader als je dicht bij huis totaal iets anders wil zien.
hehquote:
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scotquote:
Oh ja ik zie het inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik type hele berichten over nuancering van azcs en vluchtelingen , krijg ik scot
Dezelfde in Real grtd?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie zag laatst perongeluk een foto van mij fokkie
Dat zijn een paar 100 man maximaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Maar het gaat ook niet zozeer om wat gemeentes willen, wat naar buiten komt is wat inwoners van de gemeente willen
waar mot je heenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef xcachet het volgende:
Morgen moet ik vanaf 8:00 ¤1,70 p/uur parkeergeld betalen. Moet ik nog vroeg mijn bed uit ook.
Hoezo zou ik moeten zeggen "ik zie je profielfoto". Dacht dat je dat wel bewust had gedaan. Zou toch niet duursturen.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zei ook niets he
echt smiechtenactie
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protestenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We beoordelen de Turkse community toch ook niet over duizenden mensen die protesteren na de coupe?
Ken jij ze?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel doen hoor nav die protesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |