te linksquote:Op zondag 31 juli 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zou je fokkie niet binnen de familyvizh hebben dan inso
wat moet je wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
Is er hier ook iets van een politie vragen iets ofzo op fok.
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.quote:
tuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?quote:
Jep. Ook verwijderde gesprekken. Zijn gewoon programma's voor.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
kanquote:Op zondag 31 juli 2016 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?
Wat denkt ge zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gok het niet, maar vraag me af wat zijn straf word.
Zou ut niet wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Hooguit haltquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Inderdaadquote:
Mmm... hij is dankzij een oudere dealer van 20 opgepakt. Telefoongesprekken van die oudere gelezen. Zijn eigen schuld maar vraag mij dan eigenlijk af. Die oudere jongen heeft 2 dagen vastgezeten. En die vriend van mij is dan ook verdachte maar kan die oudere jongen zijn verklaring lezen?quote:
hahahah bekennenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
Valt wel mee.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel, dit zal voor jou wel het hoogteputn van het jaar zijn in Schubbekutteveen
Nee maar nooit leuk. Maar wel eigen schuld.... wel een groot probleem hier in Midden-Drenthe btw veel drugsproblemen onder jongeren.quote:
Gebeurt niet vaak dat we Ajax en PSV aftroeven in ieder gevalquote:
Wel rare kopquote:Op zondag 31 juli 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat we Ajax en PSV aftroeven in ieder geval![]()
Benbenieuwd
Achja, feyenoord stuurt toekomstige tottenham spitsen weg.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja die had Groningen al bijna binnen 2 jaar terug als hij nu echt slaagt word ik gek.
Op wie doel je nuquote:Op zondag 31 juli 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, feyenoord stuurt toekomstige tottenham spitsen weg.
Peruviaan toch? Tapia heeft ook zo`n rare bekquote:
quote:
hoeveel zijn er tottenham spitsquote:Op zondag 31 juli 2016 01:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wie heeft Feyenoord weggestuurd ja veel spelers.
Volgende week alquote:
Serieus?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
Fox Sports go is opeens ook helemaal verdwenenvond dat altijd wel chill.
5de openingsceremoniequote:
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houdenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5de openingsceremonie
Maar daarcoor begint het voetbal al wel
quote:
Staat op de website?quote:Bij je abonnement van FOX Sports krijg je toegang tot FOX Sports Go. Hiermee stream je binnen Nederland alle wedstrijden uit je pakket op je desktop, laptop, tablet en smartphone. Via Chromecast kijk je ook eenvoudig op je televisie. Ook heb je toegang tot extra online kanalen en kijk je als eerste samenvattingen uit alle competities op de website en de apps van FOX Sports.
Tsja, blijft de populairste sport ter wereldquote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzoquote:
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerkquote:Op zondag 31 juli 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerk
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.quote:
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoor
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.
Als het wat kapitalistischer werd georganiseerd schapten ze tig sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Typisch het volgende:
Jij als ras kapitalist moet toch beter weten Inso.
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.
Ben ik met je eens hoor, maar dat de OS voetbal gewoon als sport er bij houdt snap ik prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.
Ik las dat Roowbinnquote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
Ja nu moet je verplicht 200-, eu dokken voor dat. Gaat me iets te ver.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoen
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
ROBINGODquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat Roowbinnenkelspel mag spelen op OS
![]()
hoe was je vakantie eigenlijk pikquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.
Zou wel historisch zijn medaille op OS voor Nederland met tennis
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.
Prachtig weer en prima mensen. Heerlijk eilandje.
Niet als barman in het buitenland oid.quote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.quote:
Beviel Moskou?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
heb EINDELIJK mn moskou onderzoek gedaan
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 hequote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.
En een paar Nederlandse chokes en ze zit weer buiten top 50quote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 he
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel lachen ja.
Anders dan je zou verwachten
Wel een gedoe met visum enzo pffquote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |