Volgende week alquote:
Serieus?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
Fox Sports go is opeens ook helemaal verdwenenvond dat altijd wel chill.
5de openingsceremoniequote:
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houdenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5de openingsceremonie
Maar daarcoor begint het voetbal al wel
quote:
Staat op de website?quote:Bij je abonnement van FOX Sports krijg je toegang tot FOX Sports Go. Hiermee stream je binnen Nederland alle wedstrijden uit je pakket op je desktop, laptop, tablet en smartphone. Via Chromecast kijk je ook eenvoudig op je televisie. Ook heb je toegang tot extra online kanalen en kijk je als eerste samenvattingen uit alle competities op de website en de apps van FOX Sports.
Tsja, blijft de populairste sport ter wereldquote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die sport niet op het OS moeten houden
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzoquote:
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerkquote:Op zondag 31 juli 2016 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grootste sport van de wereld niet op de OS zou een beetje gek zijn.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet apart FOX SPORTS go kopen. Wat ik al die voorgaande jaren voor 130-, eu ofzo
quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OS hebben toch geen commercieel winstoogmerk
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.quote:
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon seizoenskaart kopen hoor
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof ze winst maken op een voetbaltoernooi zonder topspelers.
Als het wat kapitalistischer werd georganiseerd schapten ze tig sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Typisch het volgende:
Jij als ras kapitalist moet toch beter weten Inso.
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar vond het altijd wel makkelijk voor de overige wedstrijden.
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog is het voor de Olympische Spelen beter om wel een voetbaltoernooi te hebben dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |