te linksquote:Op zondag 31 juli 2016 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
Zou je fokkie niet binnen de familyvizh hebben dan inso
wat moet je wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
Is er hier ook iets van een politie vragen iets ofzo op fok.
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.quote:
tuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?quote:
Jep. Ook verwijderde gesprekken. Zijn gewoon programma's voor.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je mobiel afgepakt is door de Politie en word onderzocht kunnen ze dan oude gesprekken omhoog halen. De een zegt van wel de ander niet.
kanquote:Op zondag 31 juli 2016 00:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm een vriend van mij word verdacht van soft drugs verhandelen. Alleen echt kleinschalig en hij is minderjarig. Zouden er dan ook gesprekken om hoog gehaald worden?
Wat denkt ge zelf?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gok het niet, maar vraag me af wat zijn straf word.
Zou ut niet wetenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Hooguit haltquote:Op zondag 31 juli 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denkt ge zelf?
Hij is midnerjarig zeg je al
Inderdaadquote:
Mmm... hij is dankzij een oudere dealer van 20 opgepakt. Telefoongesprekken van die oudere gelezen. Zijn eigen schuld maar vraag mij dan eigenlijk af. Die oudere jongen heeft 2 dagen vastgezeten. En die vriend van mij is dan ook verdachte maar kan die oudere jongen zijn verklaring lezen?quote:
hahahah bekennenquote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
Lijkt me wel een facktop situatie zijn moeder wist ook van niks.Hij heeft wel alles bekend en heeft gezegd dat hij niet wil dat zijn naam word genoemd.
Valt wel mee.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Alhoewel, dit zal voor jou wel het hoogteputn van het jaar zijn in Schubbekutteveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |