Ben ik met je eens hoor, maar dat de OS voetbal gewoon als sport er bij houdt snap ik prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je iets gaat subsidieren, subsidieer dan C-sporten.
Ik las dat Roowbinnquote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
Ja nu moet je verplicht 200-, eu dokken voor dat. Gaat me iets te ver.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoen
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga waarschijnlijk alleen atletiek, rugby en tennis kijken
ROBINGODquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dat Roowbinnenkelspel mag spelen op OS
![]()
hoe was je vakantie eigenlijk pikquote:Op zondag 31 juli 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zet het soms gewoon op in de dode uurtjes.
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk doet Bertens het leuk net als op RG.
Zou wel historisch zijn medaille op OS voor Nederland met tennis
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man. Leuk stadje dat Palma. Vrij vroeg wat locals leren kennen die ons vooral meenamen naar tentjes e.d.
Prachtig weer en prima mensen. Heerlijk eilandje.
Niet als barman in het buitenland oid.quote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.quote:
Beviel Moskou?quote:Op zondag 31 juli 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
heb EINDELIJK mn moskou onderzoek gedaan
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 hequote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten ook niet doen alsof dat opeens een wereldster is.
En een paar Nederlandse chokes en ze zit weer buiten top 50quote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, nog een paar goeie WTA`s en ze zit gewoon top 10 he
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel lachen ja.
Anders dan je zou verwachten
Wel een gedoe met visum enzo pffquote:Op zondag 31 juli 2016 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt een stad waarbij ik erg het gevoel heb dat ik het er eens naar toe moet. Maar het staat niet echt hoog op mijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |