Beter joh. Geen reet aan die serie.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon nog maar 13 afleveringen verspreid over twee seizoenen.
Weinig
Ik heb nu de boeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter joh. Geen reet aan die serie.
Premier League zit niet meer bij Fox. Zit bij Ziggo.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kijk op het account van mn pa. Die heeft alleen Eredivisie helaas. Juist de PL wordt leuk dit seizoen
Oh ja dat is waar ook inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2016 11:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Premier League zit niet meer bij Fox. Zit bij Ziggo.
Oh god... is die automatische hyperlinkaids weer terug van die Z.iggo treurnis.
\quote:
dit doe ik helaas ook steeds vakerquote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\
Ja zeker
vroeg paar keer naar kuipie geweest, maar niet zo fanatiek
Die gaat op wedstrijddagen gewoon naar mn oma en vraagt na afloop hoeveel het geworden is lol
Ze hebben goeie voorbereiding gehad hoor. Gewonnen vanAnderlecht en Valencia, dus afgemaakt worden zeker nog niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Feyenoord erg hard afgemaakt worden?
speelde goede pot tegen die spanjaarden weet al niet emer wie het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Feyenoord erg hard afgemaakt worden?
Ook echt strafschoppen na gelijke standquote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
en daarbij is het natuurlijk voor beide partijen gewoon oefenpartijtje
denk kleine marges
Hoezo dan wel? Kan je net zo goed klassiekertje in het seizoen gaan tochquote:Op zondag 31 juli 2016 11:06 schreef Insomnia_ het volgende:
had liever klassiekertje gezien als JC schaal
dan was ik wel gegaan
altijd vervelende dagenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo dan wel? Kan je net zo goed klassiekertje in het seizoen gaan toch
Terecht wel, niemand zit meer te wachten op verlengingen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook echt strafschoppen na gelijke stand
Eens. Ben er ook sowieso wel klaar mee. Laat het seizoen maar beginnenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht wel, niemand zit meer te wachten op verlengingen.
Ik ga denk ik eerste maand of 2 overslaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ben er ook sowieso wel klaar mee. Laat het seizoen maar beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |