http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=RUB&view=5Yquote:Op zondag 31 juli 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken als je eventjes bij een gemiddeld restaurantje wat gaat eten in euro?
Okay okay.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=RUB&view=5Y
Niet veel.
Maar lastige want ik reken eigenlijk nooit na.
minder dan 10 sowieso
Dingen in de buurt verkennen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu op het punt dat ik geen reisdoelen meer heb.
Wat zouden jullie doen
Ik heb ook iets duurder gegeten dan willekeurige restaurant. Opper weet het vast beter.quote:
Mijn chick heeft een Russische voornaam, dat is ook wel handig.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook iets duurder gegeten dan willekeurige restaurant. Opper weet het vast beter.
Maar wel heel tof om keer mee te maken.
hoezoquote:Op zondag 31 juli 2016 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn chick heeft een Russische voornaam, dat is ook wel handig.
Geen idee, dat schoot mij te binnen omdat een ober in Mallorca haar naam vroeg en toen in het Russisch begon te lullen.quote:
spreekt ze russischquote:Op zondag 31 juli 2016 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, dat schoot mij te binnen omdat een ober in Mallorca haar naam vroeg en toen in het Russisch begon te lullen.
echt welquote:Op zondag 31 juli 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
1;40 forumtijd en dit topic is al als een nachtkaars aan hetuitgaan
matig slecht waardeloos
doeiquote:Op zondag 31 juli 2016 01:41 schreef Typisch het volgende:
Ja, zonde. Ik ga ook maar wat anders doen.
Have fun Inso.
Gewoon nog maar 13 afleveringen verspreid over twee seizoenen.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Einde nadert voor Game of Thrones
hoelang is dit nu nog
2 jaar. Maar aangezien de reeks vergelijkbaar succes met HP is kom je er echt niet vanaf hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Einde nadert voor Game of Thrones
hoelang is dit nu nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |