De democraten hadden die vent nooit moeten laten spreken.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat die vent dat mag doen en Trump niet
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ja, die man reageert gewoon uit emotie waarschijnlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso een politiek statement maken over de rug van je overleden zoon.
Daar kan ik met mn hoofd niet bij.
Uiteraard.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Maar ja, die man reageert gewoon uit emotie waarschijnlijk
Het is van beide kanten een poppenkast jaquote:Op zondag 31 juli 2016 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Iets wat democraten graag doen, op emotie inspelen in plaats van met feiten.
Zo'n man moet in bescherming worden genomen, en niet voor het karretje gespand worden.
Want het maakt je punt ook niet sterker las je vind dat Trump onzin praat, maar je het als partij niet voor elkaar krijgt om het op een normale manier te weerleggen.
Dat kan.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is van beide kanten een poppenkast ja
Hij kan toch gewoon voor zo`n opmerking op het matje geroepen worden door de partij? Want ze zien het al niet in hem zitten
Tsja, ik vind het niet raar hoor dat non-white minderheden in Amerika met een verontrustend oog naar Trump kijken, met deze opmerking profileert hij zich des te meer weer als een notoire ignorante racist. Kan je niet veel anders van makenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar Trump is wel de grootste kans.
Zoals ik zei.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet raar hoor dat non-white minderheden in Amerika met een verontrustend oog naar Trump kijken, met deze opmerking profileert hij zich des te meer weer als een notoire ignorante racist. Kan je niet veel anders van maken
Misschien niet, maar het andere uiterste ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei.
Zou jij stemmen voor de vrouw die eindverantwoordelijke is geweest voor het beleid dat van meerdere moslimlanden een failed state heeft gemaakt?
Ik niet als moslim.
Ik vind dat gevaarlijker dan een roeptoeter.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Misschien niet, maar het andere uiterste ook niet.
Als je staatshoofd zulke dingen roept sta je in je recht om te klagen, al heb je je hele leven nog nooit een stem uitgebrachtquote:Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijker dan een roeptoeter.
Uiteindelijk stemmen de minorities toch niet, en na de verkiezingen weer klagen.
Hadden ze maar Clinton moeten stemmen die hun landen gaat carpetbomben.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je staatshoofd zulke dingen roept sta je in je recht om te klagen, al heb je je hele leven nog nooit een stem uitgebracht
Ja ik geloof dar niet inquote:Op zondag 31 juli 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij kan die opmerkingen ook gewoon maken omdat minorities niet stemmen.
Als ze massaal gingen stemmen, dan had ie het politieke spel anders gespeeld.
Lol? Hij heeft miljardendeals onderhandeld.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik geloof dar niet inIk geloof niet dat het retoriek is, die gast kan niet diplomatiek zijn
Ja, op economisch vlak misschien. Maar maatschappelijkquote:Op zondag 31 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol? Hij heeft miljardendeals onderhandeld.
Dan ben je diplomaat pur sang.
Ja saudis en amerikanen gaan altijd goed samen jaquote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
In Dubai pakt ie miljardendeals met die sheiks.
En die lopen weg met hem
Saudis vooral met Clinton.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja saudis en amerikanen gaan altijd goed samen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |