nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shitquote:
Je valt me ook aan bij dit soort shitquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shit
nee dat zei ik net dus ook alquote:
Nou, mooi. Zijn we daarover eens.quote:
quote:
Lijk ik goed boos met deze PI?quote:
yeahquote:
Nice. Moet misschien mijn standaard wordenquote:
Welke shit nou weer danquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shit
dit soortquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Als je echt boos bent dan gebruik je [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hou je mond, aardige manquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ook gewoon denigrerend bedoeld zijn
zie jequote:
Oké, hplcquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Ik weet alles beter dan jou, dp.quote:
en het is dan jijquote:
Nog een keerquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ook gewoon denigrerend bedoeld zijn
het is nog steeds dan jijquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik weet alles beter dan jou, dp
Mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond deze zo ook meer denigrerend eigenlijk
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Oké, dp.quote:
Wat een bitch is die Ama toch ook he.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond deze zo ook meer denigrerend eigenlijk
quote:
Jij gebruikt deze PI ook denigrerendquote:
niet echtquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij gebruikt deze PI ook denigrerend
Ik had de discussie 22 minuten geleden al gewonnenquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was eerst met de zwaismileh, dus ik win.
Volgens mij is hij de MC van alle acts, daarom staat er ook van begin tot eind. Hij is dus niet de laatste artiest maar ze zette de MC van de avond die spoken word gaat doen gewoon toevallig onderaan de lijst van acts.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee idd niet per se iets mis met mc's, maar raar dat hier de focus daar zo op lijkt te liggen. Al helemaal omdat het de laatste act is zo te zien, alsof iemand dan nog in staat is om er ook echt naar te luisteren
oh ja, dat klinkt wel logisch iddquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de MC van alle acts, daarom staat er ook van begin tot eind. Hij is dus niet de laatste artiest maar ze zette de MC van de avond die spoken word gaat doen gewoon toevallig onderaan de lijst van acts.
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier regent het niet en ik zit niet in Zuid-Holland.
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.
Tussen jouw benen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lowl, ok
Waar heb je dan al die tijd uitgehangen?
Zeg ik toch?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
'Zullen we naar buiten gaan?'quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
Kan prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Zullen we naar buiten gaan?'
'Het is regenachtig.'
Kan wel toch?
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.quote:
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.
Had hier gisteren geen enkele regen en gisteravond nog lekker kunnen skaten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
snap die man welquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
Haha. Dat Pokémon Go begint wel vormen aan te nemen.
Duitser razend over Pokémon
Bedankt voor je heldere uitleg. Ik zal proberen er iets mee te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dag
Het regent of het regent niet. Regenachtig is een meteorologische uitdrukking die spreekt van naar een neiging van en periodes met regen.
Nieuwe dimensie aan deze sporten. Lijkt op horde-lopen alleen moet je dan om de obstakels heen zwemmen/zeilen. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
Open water voor zwemmen en zeilen Olympische Spelen Brazilië:
[ afbeelding ]
Bron: AD.
Bijna echtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
Waarschuwingsborden bestaan iig al:
[ afbeelding ]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
hallo, alles goed? Lekker geslapen? Wat ga je allemaal doen?
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werkquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:38 schreef Seaver het volgende:
[..]
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?
droomvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
lulligquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.
Geen dank.
of tot je leven voorbij isquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mezelf helemaal cocoonen in de deken en levenloos blijven liggen tot ik weer een saaie verplichting had
Bij welke baan kun je faken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.
Ad hominem.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.
Maar ik ben de baas hierquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.
Geen dank.
hahaquote:
Ja, het is zijn eigen schuld om loonslaaf te zijn. Moet hij maar uitkering trekken en hele dag chillen.quote:
Inderdaad, pikachu had allang moeten evoluerenquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ovuleren?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, pikachu had allang moeten evolueren
Vooral als je zorgt dat je beeldscherm staat afgewend van voorbijgangers zodat ze niet kunnen zien wat er op je scherm gebeurt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alle banen met een pc op een kantoor met internet
oh flikker maar op danquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuur maar een pm, ik zoek nog een masseuse
Ik wil wel de hele dag vertrouwelijke papieren versnipperen in zo'n machinequote:Op donderdag 28 juli 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuur maar een pm, ik zoek nog een masseuse
Heb eens per week dat er iemand naast me staat terwijl ik een bericht op FOK! typquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als je zorgt dat je beeldscherm staat afgewend van voorbijgangers zodat ze niet kunnen zien wat er op je scherm gebeurt.
nou dat wil je echt niet de hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel de hele dag vertrouwelijke papieren versnipperen in zo'n machine
Nieuwe Snowden gespot!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ripquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Lekker aan de slag op kantoor, geeft toch een beetje invulling aan het anders zo lege bestaan
Daarom gewoon in de incinerator. Ik maak heel goed fikkende pakketjes. Loopt altijd wel een pyromaan tussen werktuigkundigen en die zijn altijd zeer content met die pakketjes.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:54 schreef Seaver het volgende:
[..]
nou dat wil je echt niet de hele dagwas er na een uur al klaar mee
dat lijkt me dan wel weer leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de incinerator. Ik maak heel goed fikkende pakketjes. Loopt altijd wel een pyromaan tussen werktuigkundigen en die zijn altijd zeer content met die pakketjes.
Heb nog wel gekopieerd geld waar ik van af moetquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Dan kan dp ook niet veel meer verzieken. Geef hem dan een kans.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Niet dp zo demoniserenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hooooooiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.
hey mamsquote:
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.quote:
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.
Wow oke wat zijn wij dan voor je, luchtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Lekker aan de slag op kantoor, geeft toch een beetje invulling aan het anders zo lege bestaan
Zijn Pohiquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
was cynismequote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke wat zijn wij dan voor je, lucht
zou nog liever voor wch werkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hoe is werk?quote:
Is nog best leuk volgens mijquote:
Technisch archief bijhouden (oa tekeningen bijwerken/corrigeren), beheer van werkvergunningen en taak risico analyses.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
Stomquote:
Ben nou niet aan het werk, ziek gemeld.quote:
o tot over 24 uur danquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is niet conform het nieuwe beleid van FOK!. Ik heb dan ook een TR gezet.
slapen is voor apenquote:
Van het woord werk lezen, heb je het niet meteen hoor. Geen zorgen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:15 schreef deadprez het volgende:
ieuw lees veel te vaak het woord werk hier
je weet maar nooitquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Van het woord werk lezen, heb je het niet meteen hoor. Geen zorgen.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:18 schreef BozeHaas het volgende:
laten we het dan over seks hebben misschien dat ik het dan krijg
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:18 schreef BozeHaas het volgende:
laten we het dan over seks hebben misschien dat ik het dan krijg
Je bent zelfquote:
Doet niks anders dan de hele dag meelezen of viespeuk gedrag vertonen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:20 schreef BozeHaas het volgende:
het woord seks is gevallen en niels post gelijk mee
Sry, geen seks voor huwelijkquote:
Ben er al een uur hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:20 schreef BozeHaas het volgende:
het woord seks is gevallen en niels post gelijk mee
Valt ie jou lastig dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doet niks anders dan de hele dag meelezen of viespeuk gedrag vertonen.
Crip is het slachtofferquote:
Dan hebben we ook geen seksquote:
Waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nou niet aan het werk, ziek gemeld.
Zal er wel arbeid van makenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:15 schreef deadprez het volgende:
ieuw lees veel te vaak het woord werk hier
Ik snap er niets van, maar okquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
Liet net mijn telefoon in een trappenhuis vallen en kon dat ding ophalen in de kelder, is van een plus naar een normale zes gegaan nu.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoi
Ik wil die kerstmuts smiley doen maar weet niet hoe
[..]
hoi
[..]
hoi
~ : )quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja voorspelbare losers welke toetscombinatie dan
oh oke zal je nog eens helpen godverdommequote:
quote:
dan quote je het bericht, stuk verdrietquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja voorspelbare losers welke toetscombinatie dan
Jij belaagt cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ik zeg dit 1 keer. Wil men stoppen met insinueren dat ik Crip zou belagen? Het is namelijk niet waar en verzonnen. Enige en laatste waarschuwing dit.
jeetjequote:
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ik zeg dit 1 keer. Wil men stoppen met insinueren dat ik Crip zou belagen? Het is namelijk niet waar en verzonnen. Enige en laatste waarschuwing dit.
En dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
jij belaagt cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
doe normaal met je stuk verdriet kuthoerquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:55 schreef Seaver het volgende:
[..]
dan quote je het bericht, stuk verdriet
weet je niks van mijn recensies zijn redelijk goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe normaal met je stuk verdriet kuthoer
Allemaal ban, wat zal ik genieten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef deadprez het volgende:
ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren hoor
spann0nd
wowquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe normaal met je stuk verdriet kuthoer
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal ban, wat zal ik genieten.
Echt hè, weet niet hoe ze daar op komenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Onzin, DP werkt nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
Kloon van dp gespot:
WGR / Help! Ik zoek een baan!
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn. Zulke zaken gaan een eigen leven leiden en zwakzinnigen nemen het voor waar aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.
wat weten die maagden er nou vanquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef Seaver het volgende:
[..]
weet je niks van mijn recensies zijn redelijk goed
Hoezo insinueren? Jij belaagt Cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
ben jij ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn.
Jaquote:
Ik zie niet in waarom het niet jou zou kunnen zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn.
wat een moeite ook, lijkt wel een baan op zich als ik dat topic zo leesquote:
watquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou stel je voor dat je FOK!reputatie nog slechter gaat worden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd, mocht.. Want moet zo weg.. kan het in één keer niet.. ik bood nog aan om alleen in de ochtend te gaan, maar moest hele dag.quote:
Is het ook, moest op hbo een linkedin profiel gaan aanmaken van een docentquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een moeite ook, lijkt wel een baan op zich als ik dat topic zo lees
word al moe als ik eraan denk
Hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd, mocht.. Want moet zo weg.. kan het in één keer niet.. ik bood nog aan om alleen in de ochtend te gaan, maar moest hele dag.
Ik dacht laat dan maar
Ik vind dat leuk.quote:
ik stel voor dat jij 3x wordt geband.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
Ik ga lunchen, als ik terugkom dan moeten er tenminste 3 bans gevallen zijn
Ik las wat je hebt gevangen vannacht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.
wtfquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook, moest op hbo een linkedin profiel gaan aanmaken van een docentZonder profiel geen cijfer
Misschien moet je je dan maar niet als een vieze oude man gedragen. Ranzigquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn. Zulke zaken gaan een eigen leven leiden en zwakzinnigen nemen het voor waar aan.
Doe maar duur met je lunchenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
Ik ga lunchen, als ik terugkom dan moeten er tenminste 3 bans gevallen zijn
En? :$quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik las wat je hebt gevangen vannacht.
Ken ik jou?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik riep je vanmorgen al, maar daar werd niet op gereageerd.
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.quote:
moest nog groeten doen van je vaderquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat weten die maagden er nou van
wil jou wel beetje stalkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan maar niet als een vieze oude man gedragen. Ranzig
Eens. Emancipatie slaat echt door.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.
zit crip niet zo te belagen man echt niet normaal ditquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.
Wanhoop kent geen grenzenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit crip niet zo te belagen man echt niet normaal dit
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekquote:
bamquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.
Echt ga lekker dood
rektquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.
Echt ga lekker dood
Heb je je mooiste tuinbroek weer aan vandaag zeker, kalm aan kortpittigsoldaatquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt ga lekker dood
sowwquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt ga lekker dood
Jij mag datquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jou wel beetje stalken
Ik wens je veel succes daarmee. Bij man altijd beetje cleavage tonenquote:
Dankje. Is een vrouw, dus hou ze binnen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes daarmee. Bij man altijd beetje cleavage tonen
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dankje. Is een vrouw, dus hou ze binnen.
das best normaal, rechts even wat zwaarder trainen dan links he :pquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn linkerbicep is groter dan mn rechterbicep
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
das best normaal, rechts even wat zwaarder trainen dan links he :p
Wel progressie geboekt?
Ja maak mij maar weer onzeker.quote:
vind jouw biceps wel schattigquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.![]()
In cm's niet, maar je ziet het wel zeg maar. Maar ik eet ook te weinig.
Wel weer afgevallen.
train je nog wel?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.![]()
In cm's niet, maar je ziet het wel zeg maar. Maar ik eet ook te weinig.
Wel weer afgevallen.
Helemaal kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |