oh ja, dat klinkt wel logisch iddquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de MC van alle acts, daarom staat er ook van begin tot eind. Hij is dus niet de laatste artiest maar ze zette de MC van de avond die spoken word gaat doen gewoon toevallig onderaan de lijst van acts.
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier regent het niet en ik zit niet in Zuid-Holland.
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.
Tussen jouw benen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lowl, ok
Waar heb je dan al die tijd uitgehangen?
Zeg ik toch?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
'Zullen we naar buiten gaan?'quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
Kan prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Zullen we naar buiten gaan?'
'Het is regenachtig.'
Kan wel toch?
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.quote:
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.
Had hier gisteren geen enkele regen en gisteravond nog lekker kunnen skaten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
snap die man welquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
Haha. Dat Pokémon Go begint wel vormen aan te nemen.
Duitser razend over Pokémon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |