nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shitquote:
Je valt me ook aan bij dit soort shitquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shit
nee dat zei ik net dus ook alquote:
Nou, mooi. Zijn we daarover eens.quote:
quote:
Lijk ik goed boos met deze PI?quote:
yeahquote:
Nice. Moet misschien mijn standaard wordenquote:
Welke shit nou weer danquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben nu wel benieuwd eigenlijk want jij lijkt je altijd nogal persoonlijk aangevallen te voelen bij dit soort shit
dit soortquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Als je echt boos bent dan gebruik je [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hou je mond, aardige manquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ook gewoon denigrerend bedoeld zijn
zie jequote:
Oké, hplcquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Ik weet alles beter dan jou, dp.quote:
en het is dan jijquote:
Nog een keerquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ook gewoon denigrerend bedoeld zijn
het is nog steeds dan jijquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik weet alles beter dan jou, dp
Mooi.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond deze zo ook meer denigrerend eigenlijk
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje gemaakt.
Oké, dp.quote:
Wat een bitch is die Ama toch ook he.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond deze zo ook meer denigrerend eigenlijk
quote:
Jij gebruikt deze PI ook denigrerendquote:
niet echtquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij gebruikt deze PI ook denigrerend
Ik had de discussie 22 minuten geleden al gewonnenquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was eerst met de zwaismileh, dus ik win.
Volgens mij is hij de MC van alle acts, daarom staat er ook van begin tot eind. Hij is dus niet de laatste artiest maar ze zette de MC van de avond die spoken word gaat doen gewoon toevallig onderaan de lijst van acts.quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee idd niet per se iets mis met mc's, maar raar dat hier de focus daar zo op lijkt te liggen. Al helemaal omdat het de laatste act is zo te zien, alsof iemand dan nog in staat is om er ook echt naar te luisteren
oh ja, dat klinkt wel logisch iddquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de MC van alle acts, daarom staat er ook van begin tot eind. Hij is dus niet de laatste artiest maar ze zette de MC van de avond die spoken word gaat doen gewoon toevallig onderaan de lijst van acts.
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier regent het niet en ik zit niet in Zuid-Holland.
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de prognose van de gehele dag.
Tussen jouw benen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lowl, ok
Waar heb je dan al die tijd uitgehangen?
Zeg ik toch?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
'Zullen we naar buiten gaan?'quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeg ik toch?
Regenachtig betekent regelmatig regenend of neigend naar regen. Regenachtig kan dus niet een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment. Wel erbij blijven he Etsu.
Kan prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Zullen we naar buiten gaan?'
'Het is regenachtig.'
Kan wel toch?
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.quote:
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan 'regenachtig' wel een momentopname zijn van bijvoorbeeld op dit moment en klopt het niet wat je zegt. Wel erbij blijven he Kurovski.
Had hier gisteren geen enkele regen en gisteravond nog lekker kunnen skaten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:03 schreef Kurovski het volgende:
Heel het land regenachtig behalve hier. Gerechtigheid!
snap die man welquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
Haha. Dat Pokémon Go begint wel vormen aan te nemen.
Duitser razend over Pokémon
Bedankt voor je heldere uitleg. Ik zal proberen er iets mee te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dag
Het regent of het regent niet. Regenachtig is een meteorologische uitdrukking die spreekt van naar een neiging van en periodes met regen.
Nieuwe dimensie aan deze sporten. Lijkt op horde-lopen alleen moet je dan om de obstakels heen zwemmen/zeilen. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
Open water voor zwemmen en zeilen Olympische Spelen Brazilië:
[ afbeelding ]
Bron: AD.
Bijna echtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
Waarschuwingsborden bestaan iig al:
[ afbeelding ]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
hallo, alles goed? Lekker geslapen? Wat ga je allemaal doen?
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werkquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:38 schreef Seaver het volgende:
[..]
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?
droomvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
lulligquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.
Geen dank.
of tot je leven voorbij isquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mezelf helemaal cocoonen in de deken en levenloos blijven liggen tot ik weer een saaie verplichting had
Bij welke baan kun je faken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |