Bedankt voor je heldere uitleg. Ik zal proberen er iets mee te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Dan is het iets van bijvoorbeeld de laatste uren, maar kan ook voor de komende uren gelden of een hele dag
Het regent of het regent niet. Regenachtig is een meteorologische uitdrukking die spreekt van naar een neiging van en periodes met regen.
Nieuwe dimensie aan deze sporten. Lijkt op horde-lopen alleen moet je dan om de obstakels heen zwemmen/zeilen. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
Open water voor zwemmen en zeilen Olympische Spelen Brazilië:
[ afbeelding ]
Bron: AD.
Bijna echtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
Waarschuwingsborden bestaan iig al:
[ afbeelding ]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
hallo, alles goed? Lekker geslapen? Wat ga je allemaal doen?
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werkquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:38 schreef Seaver het volgende:
[..]
Dat bord is al precies wat die tekst zegt dus waarom dat er nog onder zetten?
droomvrouwquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh hey, ja hoor. Ik blijf de hele dag in bed series terugkijken en op FOK! posten. Jij?
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
lulligquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.
Geen dank.
of tot je leven voorbij isquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef Oberkullie het volgende:
Zou mezelf helemaal cocoonen in de deken en levenloos blijven liggen tot ik weer een saaie verplichting had
Bij welke baan kun je faken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alles goed, lekker geslapen en blijf de hele dag doen alsof ik werk
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |