Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn. Zulke zaken gaan een eigen leven leiden en zwakzinnigen nemen het voor waar aan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.
wat weten die maagden er nou vanquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef Seaver het volgende:
[..]
weet je niks van mijn recensies zijn redelijk goed
Hoezo insinueren? Jij belaagt Cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ik zeg dit 1 keer. Wil men stoppen met insinueren dat ik Crip zou belagen? Het is namelijk niet waar en verzonnen. Enige en laatste waarschuwing dit.
ben jij ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn.
Jaquote:
Ik zie niet in waarom het niet jou zou kunnen zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn.
wat een moeite ook, lijkt wel een baan op zich als ik dat topic zo leesquote:
watquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou stel je voor dat je FOK!reputatie nog slechter gaat worden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd, mocht.. Want moet zo weg.. kan het in één keer niet.. ik bood nog aan om alleen in de ochtend te gaan, maar moest hele dag.quote:
Is het ook, moest op hbo een linkedin profiel gaan aanmaken van een docentquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een moeite ook, lijkt wel een baan op zich als ik dat topic zo lees
word al moe als ik eraan denk
Hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd, mocht.. Want moet zo weg.. kan het in één keer niet.. ik bood nog aan om alleen in de ochtend te gaan, maar moest hele dag.
Ik dacht laat dan maar
Ik vind dat leuk.quote:
ik stel voor dat jij 3x wordt geband.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
Ik ga lunchen, als ik terugkom dan moeten er tenminste 3 bans gevallen zijn
Ik las wat je hebt gevangen vannacht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.
wtfquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook, moest op hbo een linkedin profiel gaan aanmaken van een docentZonder profiel geen cijfer
Misschien moet je je dan maar niet als een vieze oude man gedragen. Ranzigquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik jank niet en het gaat om iets anders. Crip had het erover dat ze ging DMen met Yvonne omdat ze gestalkt zou worden. Anderen, waaronder DP, insinueerden dat ik dat zou zijn. Zulke zaken gaan een eigen leven leiden en zwakzinnigen nemen het voor waar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |