~ : )quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja voorspelbare losers welke toetscombinatie dan
oh oke zal je nog eens helpen godverdommequote:
quote:
dan quote je het bericht, stuk verdrietquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja voorspelbare losers welke toetscombinatie dan
Jij belaagt cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ik zeg dit 1 keer. Wil men stoppen met insinueren dat ik Crip zou belagen? Het is namelijk niet waar en verzonnen. Enige en laatste waarschuwing dit.
jeetjequote:
Hahaha allemaal achterlijke posts richten aan iemand en dan gaan janken als die posts je achtervolgen. Volwassen van je zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ik zeg dit 1 keer. Wil men stoppen met insinueren dat ik Crip zou belagen? Het is namelijk niet waar en verzonnen. Enige en laatste waarschuwing dit.
En dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
jij belaagt cripquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
doe normaal met je stuk verdriet kuthoerquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:55 schreef Seaver het volgende:
[..]
dan quote je het bericht, stuk verdriet
weet je niks van mijn recensies zijn redelijk goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe normaal met je stuk verdriet kuthoer
Allemaal ban, wat zal ik genieten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef deadprez het volgende:
ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren hoor
spann0nd
wowquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe normaal met je stuk verdriet kuthoer
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal ban, wat zal ik genieten.
Echt hè, weet niet hoe ze daar op komenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
Onzin, DP werkt nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:48 schreef HPLC het volgende:
Kloon van dp gespot:
WGR / Help! Ik zoek een baan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |