dat lijkt me dan wel weer leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de incinerator. Ik maak heel goed fikkende pakketjes. Loopt altijd wel een pyromaan tussen werktuigkundigen en die zijn altijd zeer content met die pakketjes.
Heb nog wel gekopieerd geld waar ik van af moetquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel de hele dag vertrouwelijke papieren versnipperen in zo'n machine
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Dan kan dp ook niet veel meer verzieken. Geef hem dan een kans.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Niet dp zo demoniserenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hooooooiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.
hey mamsquote:
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.quote:
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.
Wow oke wat zijn wij dan voor je, luchtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Lekker aan de slag op kantoor, geeft toch een beetje invulling aan het anders zo lege bestaan
Zijn Pohiquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
was cynismequote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke wat zijn wij dan voor je, lucht
zou nog liever voor wch werkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hoe is werk?quote:
Is nog best leuk volgens mijquote:
Technisch archief bijhouden (oa tekeningen bijwerken/corrigeren), beheer van werkvergunningen en taak risico analyses.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
Stomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |