quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.
Ad hominem.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar onze beschaving aan ten onder gaat. Het gezonde verstand uit de evolutie halen.
Maar ik ben de baas hierquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mail gestuurd naar je werkgever dat je de hele dag alleen maar op FOK! zit en geen werk uitvoert.
Geen dank.
hahaquote:
Ja, het is zijn eigen schuld om loonslaaf te zijn. Moet hij maar uitkering trekken en hele dag chillen.quote:
Inderdaad, pikachu had allang moeten evoluerenquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ovuleren?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Inderdaad, pikachu had allang moeten evolueren
Vooral als je zorgt dat je beeldscherm staat afgewend van voorbijgangers zodat ze niet kunnen zien wat er op je scherm gebeurt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alle banen met een pc op een kantoor met internet
oh flikker maar op danquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuur maar een pm, ik zoek nog een masseuse
Ik wil wel de hele dag vertrouwelijke papieren versnipperen in zo'n machinequote:Op donderdag 28 juli 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuur maar een pm, ik zoek nog een masseuse
Heb eens per week dat er iemand naast me staat terwijl ik een bericht op FOK! typquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als je zorgt dat je beeldscherm staat afgewend van voorbijgangers zodat ze niet kunnen zien wat er op je scherm gebeurt.
nou dat wil je echt niet de hele dagquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel de hele dag vertrouwelijke papieren versnipperen in zo'n machine
Nieuwe Snowden gespot!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ripquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Lekker aan de slag op kantoor, geeft toch een beetje invulling aan het anders zo lege bestaan
Daarom gewoon in de incinerator. Ik maak heel goed fikkende pakketjes. Loopt altijd wel een pyromaan tussen werktuigkundigen en die zijn altijd zeer content met die pakketjes.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:54 schreef Seaver het volgende:
[..]
nou dat wil je echt niet de hele dagwas er na een uur al klaar mee
dat lijkt me dan wel weer leukquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de incinerator. Ik maak heel goed fikkende pakketjes. Loopt altijd wel een pyromaan tussen werktuigkundigen en die zijn altijd zeer content met die pakketjes.
Heb nog wel gekopieerd geld waar ik van af moetquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Dan kan dp ook niet veel meer verzieken. Geef hem dan een kans.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, heb gisteren faillissement aangevraagd.
Niet dp zo demoniserenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hooooooiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet bby ik verdien genoeg voor ons allebei met vertrouwelijke papieren versnipperen.
hey mamsquote:
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.quote:
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Best wel erg als je ziet hoeveel papier erdoorheengaat. Ik heb een tijd op 1 pak A4 en een half pak A3 per dag gezeten en dan doe ik nog aan dubbelzijdig printen. Het is gelukkig minder geworden, maar ja, ook iets ander werk.
Wow oke wat zijn wij dan voor je, luchtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Lekker aan de slag op kantoor, geeft toch een beetje invulling aan het anders zo lege bestaan
Zijn Pohiquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
was cynismequote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke wat zijn wij dan voor je, lucht
zou nog liever voor wch werkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, dit was een test hoe graag je het wilde, maar je bent gezakt.
Hoe is werk?quote:
Is nog best leuk volgens mijquote:
Technisch archief bijhouden (oa tekeningen bijwerken/corrigeren), beheer van werkvergunningen en taak risico analyses.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat moest je in vredesnaam allemaal printen dan?
Stomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |