Doe maar duur met je lunchenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
Ik ga lunchen, als ik terugkom dan moeten er tenminste 3 bans gevallen zijn
En? :$quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik las wat je hebt gevangen vannacht.
Ken ik jou?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik riep je vanmorgen al, maar daar werd niet op gereageerd.
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.quote:
moest nog groeten doen van je vaderquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat weten die maagden er nou van
wil jou wel beetje stalkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan maar niet als een vieze oude man gedragen. Ranzig
Eens. Emancipatie slaat echt door.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.
zit crip niet zo te belagen man echt niet normaal ditquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.
Wanhoop kent geen grenzenquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit crip niet zo te belagen man echt niet normaal dit
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekquote:
bamquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.
Echt ga lekker dood
rektquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is ook alleen dat. Ja, wijven doen het zeker weer. Jij blijft doorgaan.. als jij iemand verkracht ligt het zeker ook aan het wijf.
Echt ga lekker dood
Heb je je mooiste tuinbroek weer aan vandaag zeker, kalm aan kortpittigsoldaatquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt ga lekker dood
sowwquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt ga lekker dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |