SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Ik kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffie is bovendien verslavender.
Misschien op een stream of zo. Maar Fener-Monaco is niet iets waar je naar uit kijkt.quote:
lekker man eet smakelijk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Zo speklappen bakken gemarineerd in kerrie-knoflookmarinade met texaanse aardappelpartjes.
Is goed heb nog wel ghbquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jeecee laten we stinho ontvoeren
Jij verleidt zn moeder en ik pak stinho bij zn oren
quote:Zlatan being Zlatan: 'Ik hoor de hele tijd dat Pogba te duur is blabla, maar alleen de opbrengst van de shirtjes met mijn naam die worden verkocht is al voldoende om hem te kunnen kopen.'
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
geen sos rippen van nep straatniggers
Geldrop jongen. Netjes.quote:
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.quote:
Trumpgodquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.
Trump riep net op aan Rusland om democraten meer te hacken![]()
Monogodquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Zo speklappen bakken gemarineerd in kerrie-knoflookmarinade met texaanse aardappelpartjes.
Trump is er voor de werkende Amerikaan. Ironisch wel dat je bekendste punchline dan 'you're fired' is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele Amerikaanse verkiezingen zijn kut.
Trump riep net op aan Rusland om democraten meer te hacken![]()
Iedereen heeft zijn jeugdzondes.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trump is er voor de werkende Amerikaan. Ironisch wel dat je bekendste punchline dan 'you're fired' is.
Ik ben niet zo slim geweest door vanmorgen het raam aan de voorzijde van mijn woning open te laten staan. Nu is de vensterbank zeiknat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat de regengoden weer eens heersen.
Kan er niet om lachen. In Duitsland vanmiddag was blijkbaar hetzelfde.twitter:LinaArabii twitterde op woensdag 27-07-2016 om 19:17:02#Zirndorf prolly a prank like this one.. https://t.co/BW606q6Kfy reageer retweet
Dit moet in scène zijn gezet toch.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voedt je kind alsjeblieft degelijk op en bespaar ons deze WW-ellende.
Hoezoquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit moet in scène zijn gezet toch.
Is jouw badkamer zo'n teringzooitje dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Vanmiddag dat HG anti schimmel spul gebruikt in de badkamer. (Nou ja, ik niet, heb het uitbesteed)
Godver wat een gif, maar het werkt perfect.
Nee joh.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is jouw badkamer zo'n teringzooitje dan?
Is dat spul wel verantwoord als je zwanger bent?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
Vanmiddag dat HG anti schimmel spul gebruikt in de badkamer. (Nou ja, ik niet, heb het uitbesteed)
Godver wat een gif, maar het werkt perfect.
Nee lijkt me niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat spul wel verantwoord als je zwanger bent?
Zongod is vredequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat de regengoden weer eens heersen.
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschapquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet eerlijk gezegd.Heb het twee jaar terug ook gedaan en ik kreeg er toen traanogen en koppijn van. En die chloorgeur bleef nog wel even hangen. Dus vandaag alles laten luchten.
Klopt. Heb gelukkig geen katten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschap
is niet strafbaar verderquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er verder weinig verstand van. Weet alleen dat vrouwen geen kattenbakken mogen verschonen tijdens zwangerschap
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onze huisdokter.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemen
Tenminste 1x per week douchen schijnt te helpen indien een volledige castratie niet uitkomt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze huisdokter.
Komt mooi uit, ik heb al tijden last van een zweterige balzak. Wat moet ik doen dokter?
Scherenquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze huisdokter.
Komt mooi uit, ik heb al tijden last van een zweterige balzak. Wat moet ik doen dokter?
1x per week? wtf is er mis met 1x per jaar?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenminste 1x per week douchen schijnt te helpen indien een volledige castratie niet uitkomt.
Dan gaan je ballen dus zweten, WTF BEN JE DOM OF ZOquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1x per week? wtf is er mis met 1x per jaar?
Ik heb weer wat geleerd vandaag. Bedankt. Ludieke actie van je!quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan gaan je ballen dus zweten, WTF BEN JE DOM OF ZO
http://www.hln.be/hln/nl/(...)maal-vergassen.dhtmlquote:Tijdens het VTV-interclub toernooi aan de Antwerpse tennisclub '7de Olympiade' is Alain V. zijn boekje flink te buiten gegaan. De man schold vrijdag na een betwistbare fase zijn Joodse tegenstander de huid vol en dat liet de organisatie uiteraard niet zomaar gebeuren.
Alain V. was aan de winnende hand wanneer het niet meteen duidelijk was of de bal binnen of buiten vloog. Zijn tegenstander Serge N. - een speler van de Maccabi tennisclub - bood volgens Joods Actueel in een poging om de gemoederen te bedaren aan om het punt dan maar te herspelen. Iets waar Alain V. niet van wilde weten. De speler van Maccabi trok dan maar naar de wedstrijdleiding met de vraag om een scheidsrechter aan te stellen waarop Alain V. zich niet meer kon inhouden. "Ze hadden jullie allemaal moeten vergassen", klonk het.
Ludo Depoorter, wedstrijdleider van het toernooi, bevestigde het jammerlijke incident. "Zelfs zijn eigen vrouw was gedegouteerd van zijn gedrag en hij maakte er geen punt van om het toe te geven", vertelt hij in Joods Actueel. "Ik heb hem dan ter plaatse gediskwalificeerd en stuur nu een verslag over het voorval naar de Vlaamse afdeling van de Belgische Tennisbond. Ik heb zondag nog een telefoontje gekregen van de Maccabispeler die mij liet weten niet klaar te zijn om verder te spelen in het toernooi, hetgeen ik trouwens zeer goed kan begrijpen."
Wie?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Genot zit geschiedenis van Liberia te lezen.
Genoeg om de vloer aan te vegen met alle zwarte pieten groepjes
Wat een leuke wereld leven we toch in
quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar genoeg slikken. Ik wil het verder niet ordinair maken maar ik hoorde deze week dat sperma slikken de kans op een miskraam aanzienlijk laat afnemen
Dacht dat het die ene van tv wasquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen Johnson Sirleaf (Monrovia, 29 oktober 1938) is sinds 2006 de eerste vrouwelijke president van Liberia. Zij won in 2005 de verkiezingen van ex-voetballer George Weah en werd zo de eerste verkozen vrouw als president in heel Afrika. In 1997 verloor zij nog de verkiezingen tegen Charles Taylor. In 2011 werd ze samen met Leymah Gbowee en Tawakkul Karman onderscheiden met de Nobelprijs voor de Vrede.
Sirleaf studeerde van 1964 tot 1971 accountancy en economie in de Verenigde Staten. Sinds 1972 vervulde zij al verschillende ambten voor haar land en voor de Verenigde Naties.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht dat het die ene van tv was
Geen idee, was topshow.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ready steady cook goden
Bestaat dat nog
Wow die droogt leuk opquote:
Zo zie je maar dat je nooit op onlogisch moet vertrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel nu wel enige teleurstelling in Onlogisch. Enkel omdat hij het postte klikte ik het filmpje aan
Ik probeerde de stemming een beetje op te vrolijken maar zo te zien moet jij het weer verpestenquote:
Is de stemming zo slecht hier dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik probeerde de stemming een beetje op te vrolijken maar zo te zien moet jij het weer verpesten
Je hebt dus serieus vrouwen die een pomp in hun anus dauwen om op deze manier hun buik te doen laten opbollenquote:
Voor Onlogisch wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de stemming zo slecht hier dan?
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dus serieus vrouwen die een pomp in hun anus dauwen om op deze manier hun buik te doen laten opbollen
Dat vind ik heel erg naar voor hem. Ik steun Onlogisch!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Onlogisch wel ja
[..]
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?
Nee, link?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Onlogisch wel ja
[..]
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 22:44:06 ]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]Hier word ik niet echt hard van maar wel vrij fucked up jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
Feeding Semen To Unsuspecting Coworkers is ook fucked upquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier word ik niet echt hard van maar wel vrij fucked up ja
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]Triest wel. Die hoertjes hebben al geen leven en kennen geen liefde... Dat bij die keel vastgrijpen en spugen was best laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
Ik ben ook meteen uitgelogd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel nu wel enige teleurstelling in Onlogisch. Enkel omdat hij het postte klikte ik het filmpje aan
Je zou verwachten dat de Democratische Partij dit tot in den treuren uitmelkt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je nagaan want dit was al een tijdje bekend
het echte moddergooien is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de Democratische Partij dit tot in den treuren uitmelkt.
Wel godverdommequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/1998-trump-people-quote/
Jij gelooft ook alles he
quote:Een vrouw van 82 uit Ukkel schrok toen ze de afrekening van haar kredietkaart in de brievenbus vond. Iemand had voor 115.000 euro geld uitgegeven op Aziatische gokwebsites. Haar kleinzoon van 18, zo blijkt.
De Brusselse tiener had de code van oma’s kredietkaart nog van toen hij eens boodschappen was gaan doen voor haar. De ideale manier om nog een centje bij te verdienen, was die kaart gebruiken op Aziatische goksites, dacht hij. Dat draaide helemaal anders uit, schrijft Het Laatste Nieuws donderdag.
De net 18 geworden jongeman zette per weddenschap 2.000 euro in. Waar hij zoal op gokte? Hoeveel graden het zou worden of hoeveel millimeter neerslag er zou vallen in bepaalde steden. Vooral websites uit China en Thailand bezocht hij dagelijks, met grote verliezen als gevolg. Het gebeurde zelfs dat hij 40.000 euro vergokte in één dag.
Zijn grootmoeder merkte het pas toen ze de afrekening van haar American Express-kaart in de bus kreeg. Het te betalen bedrag? 115.000 euro. Terwijl de vrouw de kaart zelf niet gebruikt had. Al snel gaf de kleinzoon toe wat hij gedaan had. “Het drama is dat hij totaal geen spijt heeft”, zegt de moeder van de 18-jarige.
Intussen is het bedrag nog niet terugbetaald, waardoor de rekening al 600 euro extra bedraagt. “Elk halfuur 2.000 euro verspelen met 40.000 euro per dag als dieptepunt, moest er bij American Express geen belletje gaan rinkelen? Konden ze de kaarthouder niet hebben gecontacteerd?“, vraagt de advocaat van de familie zich af.
De Kansspelcommissie zegt machteloos te staan tegen praktijken als deze. “In tegenstelling tot de vergunde websites in ons land is op die Aziatische websites totaal geen controle op de impulsiviteit van de spelers”, zegt Etienne Marique, voorzitter van de Kansspelcommissie.
Mind you? Dat is de technisch directeur van PSG.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie is die idioot naast onze bondscoach?
De limieten bij banken en creditcardmaatschappijen staan standaard ook wel heel laag. Wilde laatst +1000 euro overmaken met de app. Kon dat nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het linke met amex, no limit, al gaat dit wel heel ver
Kluivertgodquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mind you? Dat is de technisch directeur van PSG.
Ok. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een jeugdzonde, die hebben we allemaal.
dat kan je toch wel veranderen? Ik kan het wel maar dan moet dan wel de e-dentifier gebruiken voor +1000, wat ik wel prettig vind als zekerheidjequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De limieten bij banken en creditcardmaatschappijen staan standaard ook wel heel laag. Wilde laatst +1000 euro overmaken met de app. Kon dat niet
De reden dat 99% van de Amerikanen eigenlijk gewoon failliet zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het linke met amex, no limit, al gaat dit wel heel ver
Misverstand. Dat was Marco Bakker.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand verafgoden die iemand anders heeft doodgereden
Nee voor de app niet, dus heb het via de computer gedaan. Voor de creditcard staat hij standaard op 1000 euro per dag, daar kwam ik dus achter toen ik 2 vliegtickets wilde boeken en dat niet luktequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je toch wel veranderen? Ik kan het wel maar dan moet dan wel de e-dentifier gebruiken voor +1000, wat ik wel prettig vind als zekerheidje
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misverstand. Dat was Marco Bakker.
De haat bij jullie komt meer ergens anders vandaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand verafgoden die iemand anders heeft doodgereden
Een aanrijding, hij zat wel fout omdat hij te hard reed.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.
Oh ik dacht dat Kluivert alleen iemand had groepsverkracht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die reed er ook 1 kapot. Nota bene in de aRENa. Kluivert deed het op straat.
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Kluivert alleen iemand had groepsverkracht.
met 10 vrouwen kan dat best gezellig zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.
Oke. Wederom een misverstand. Ik meende dat hij een complete groep had verkracht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is raar he, om in je eentje een groepsverkrachting te doen.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 10 vrouwen kan dat best gezellig zijn
Wilfried de Jong is niet objectief.quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
Zelden zo'n kritisch interview gezien op de publieke omroep.
v/d Vaartquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mateja Kezman ook zo'n succes
Het is donderdag dus marktquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Liever te dik in de kist dan weer een hamkaascroissant gemist.
Volgens mij wel. We halen er regelmatig nog drumsticks en die dingen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een spaarzaam hoogtepunt in de week. Bakkerij het Stoepje nog steeds?
Die staan hier ook iedere weekquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah, die lui uit Spakenburg, hek niet ver vandaan gewoondquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alle inteelt komt daar vandaan Drizzt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, die lui uit Spakenburg, hek niet ver vandaan gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat jij zo muzikaal was.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. We halen er regelmatig nog drumsticks en die dingen.
Hihi.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo muzikaal was.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alle inteelt komt daar vandaan Drizzt.Dan is het goed dat ik daar pas op 26-jarige leeftijd ging wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diss ongedaan gemaakt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog bij een vriend langs in Voorschoten. Die woont vlakbij het Wedde.
Ik heb nog in Voorschoten gewerkt, half daar, half in Wassenaar. Was geen flikker aan met dat kakvolk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog bij een vriend langs in Voorschoten. Die woont vlakbij het Wedde.
Daar zwom ik vroeger. Geen groot succes.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog in Voorschoten gewerkt, half daar, half in Wassenaar. Was geen flikker aan met dat kakvolk.
Ik vind deze wel erg ver gezocht. Het Wedde is het beroemde sportfondsenbad in Voorschoten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedde(n) je quote Stijn Tom
Jezus opper. Dat ik jou deze uit moet leggen. Pijnlijk.
Er woont nog steeds een aap werd enkele maanden geleden duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger zat er een dierenpark. Dan spreken we over 31 jaar geleden.
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het leuke van die twee dorpen is dat men naar de Aldi in het andere dorp gaat omdat men niet gezien wil worden door de buren
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?
Was maar een tijdelijk baantje in een behoorlijk klein vakgebied (bibliotheek), toen het contract afliep kon ik weer wieberen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben je niet hier in de buurt gebleven?
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordtquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.
Scherp.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordt
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad wordt het kaf van het koren gescheiden.
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/758559162989158401quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat die e in koren steeds meer een a wordt
Dingen verzwijgen voor je burgers als er internet is, tering wat een dom volk. De mensen roepen gewoon om een dictator he?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/758559162989158401
Laten we het niet meer over terreur hebben want dan is het er ook niet.
Zelfhatend links.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dingen verzwijgen voor je burgers als er internet is, tering wat een dom volk. De mensen roepen gewoon om een dictator he?
Haha. Nou niet bepaald. De kleine man gaat ook mee. Dus dat wordt eerder de minidisco onveilig makenquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Ballermann onveilig maken?
Daar ben ik zo'n 10 jaar geleden geweest, was wel relaxedquote:
Is dat een referentie naar je lans?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nou niet bepaald. De kleine man gaat ook mee. Dus dat wordt eerder de minidisco onveilig maken
We kunnen het niveau weer naar beneden trekken maar dat betekent dat Don hier niet zal posten. En dat vind ik jammer. Dus ik doe hier niet aan mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar je lans?
Toch sneu hoe erg ze Trump kapot willen maken, zelfs als Hillary zo erg liegt en met de feiten gecofronteerd kan worden, doet de media dat niet.quote:
linkse propagandamachinequote:Op donderdag 28 juli 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch sneu hoe erg ze Trump kapot willen maken, zelfs als Hillary zo erg liegt en met de feiten gecofronteerd kan worden, doet de media dat niet.
Hetzelfde tijdens de speech van trump. Veteranen riepen lock her up, lock her up en Trump riep dat niet te doen, stond de volgende dag in de krant dat incident, behalve dat Trump riep het niet meer te roepen. Hij haalde dat gisteren nog eens aan en je hoort weer niemand, komen ze weer met vraag 100 of Trump samenwerkt met Rusland om Hilary kapot te maken, Hilary die 30.000 mails deed verdwijnen
Hey, dan ben ik ook daar.quote:
loop ik jullie misquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, dan ben ik ook daar.
Vrijgezellenfeestje.
Augustus zit in Italië. Dat ligt in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |