quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dacht dat het die ene van tv was
Geen idee, was topshow.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ready steady cook goden
Bestaat dat nog
Wow die droogt leuk opquote:
Zo zie je maar dat je nooit op onlogisch moet vertrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel nu wel enige teleurstelling in Onlogisch. Enkel omdat hij het postte klikte ik het filmpje aan
Ik probeerde de stemming een beetje op te vrolijken maar zo te zien moet jij het weer verpestenquote:
Is de stemming zo slecht hier dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik probeerde de stemming een beetje op te vrolijken maar zo te zien moet jij het weer verpesten
Je hebt dus serieus vrouwen die een pomp in hun anus dauwen om op deze manier hun buik te doen laten opbollenquote:
Voor Onlogisch wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de stemming zo slecht hier dan?
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dus serieus vrouwen die een pomp in hun anus dauwen om op deze manier hun buik te doen laten opbollen
Dat vind ik heel erg naar voor hem. Ik steun Onlogisch!quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Onlogisch wel ja
[..]
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?
Nee, link?quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Onlogisch wel ja
[..]
Heb je dat filmpje op Efukt al gezien? Met die cuts?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 22:44:06 ]
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]Hier word ik niet echt hard van maar wel vrij fucked up jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
Feeding Semen To Unsuspecting Coworkers is ook fucked upquote:Op woensdag 27 juli 2016 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier word ik niet echt hard van maar wel vrij fucked up ja
quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]Triest wel. Die hoertjes hebben al geen leven en kennen geen liefde... Dat bij die keel vastgrijpen en spugen was best laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Savage op een hoog niveau altijd met die man altijd
Ik ben ook meteen uitgelogd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel nu wel enige teleurstelling in Onlogisch. Enkel omdat hij het postte klikte ik het filmpje aan
Je zou verwachten dat de Democratische Partij dit tot in den treuren uitmelkt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je nagaan want dit was al een tijdje bekend
het echte moddergooien is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de Democratische Partij dit tot in den treuren uitmelkt.
Wel godverdommequote:Op donderdag 28 juli 2016 09:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/1998-trump-people-quote/
Jij gelooft ook alles he
quote:Een vrouw van 82 uit Ukkel schrok toen ze de afrekening van haar kredietkaart in de brievenbus vond. Iemand had voor 115.000 euro geld uitgegeven op Aziatische gokwebsites. Haar kleinzoon van 18, zo blijkt.
De Brusselse tiener had de code van oma’s kredietkaart nog van toen hij eens boodschappen was gaan doen voor haar. De ideale manier om nog een centje bij te verdienen, was die kaart gebruiken op Aziatische goksites, dacht hij. Dat draaide helemaal anders uit, schrijft Het Laatste Nieuws donderdag.
De net 18 geworden jongeman zette per weddenschap 2.000 euro in. Waar hij zoal op gokte? Hoeveel graden het zou worden of hoeveel millimeter neerslag er zou vallen in bepaalde steden. Vooral websites uit China en Thailand bezocht hij dagelijks, met grote verliezen als gevolg. Het gebeurde zelfs dat hij 40.000 euro vergokte in één dag.
Zijn grootmoeder merkte het pas toen ze de afrekening van haar American Express-kaart in de bus kreeg. Het te betalen bedrag? 115.000 euro. Terwijl de vrouw de kaart zelf niet gebruikt had. Al snel gaf de kleinzoon toe wat hij gedaan had. “Het drama is dat hij totaal geen spijt heeft”, zegt de moeder van de 18-jarige.
Intussen is het bedrag nog niet terugbetaald, waardoor de rekening al 600 euro extra bedraagt. “Elk halfuur 2.000 euro verspelen met 40.000 euro per dag als dieptepunt, moest er bij American Express geen belletje gaan rinkelen? Konden ze de kaarthouder niet hebben gecontacteerd?“, vraagt de advocaat van de familie zich af.
De Kansspelcommissie zegt machteloos te staan tegen praktijken als deze. “In tegenstelling tot de vergunde websites in ons land is op die Aziatische websites totaal geen controle op de impulsiviteit van de spelers”, zegt Etienne Marique, voorzitter van de Kansspelcommissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |