Geen idee nog, wel iets met moeilijk veel groenten iig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Witlof.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scheermessen lamsoor en parelgortquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met tonijn en een verse tomatensaus.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lamsoor is een groente, niet dat mensen denken dat jij de oren van een klein schaap gaat eten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scheermessen lamsoor en parelgort
Als je dat niet weet moet je op de treinquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lamsoor is een groente, niet dat mensen denken dat jij de oren van een klein schaap gaat eten.
Graag handen omhoog voor de mensen die dat niet wisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat niet weet moet je op de trein
Ik hoef niet op de trein, hiep hiep hoi.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wist jij het? Anders kun je samen met Stijn op de trein.
Dat rijmt.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho anders kom je eens een weekje bij mij logeren zodat ik je een beetje op kan voeden
Je hoeft geen slaapspullen mee te nemen want slapen gaan we toch niet
Zo'n kans krijg je niet weerquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho anders kom je eens een weekje bij mij logeren zodat ik je een beetje op kan voeden
nou nou nou.quote:
Twitch want we gaan ook dartenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt er ook een Periscope stream?
Oh jullie blijven wel binnen, ook primaquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twitch want we gaan ook darten
Gelukkig ziet ie de TT nietquote:
Ketamine, sos en mdma?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel gezien, maar heb jij de topicpointer gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh jullie blijven wel binnen, ook prima
[..]
Gelukkig ziet ie de TT niet
Twitchquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twitch want we gaan ook darten
Ja daar gaat het om 'ludiek' en niet 'ludieke'quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel gezien, maar heb jij de topicpointer gezien?
SLAPEN IS VOOR APENquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om 'ludiek' en niet 'ludieke'
Sorry, ik was aan het eten. Je feestje gaat niet door.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho is echt zn koffer al pakken
Even rondbellen
Rotterdam is aan vanavond
Partypooperquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het eten. Je feestje gaat niet door.
Ik hoop dat je de moeder van Knutsan vanavond niet zo teleursteltquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mis. Even underground met Knut.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dag 2 op rij dat je als eerste van de dag een moedergrap maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de moeder van Knutsan vanavond niet zo teleurstelt
Met een beetje geluk word je nog door iemand een toilet ingetrokken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mis. Even underground met Knut.
Technoparty hier, even chickies met paarse haren daar.
Zo rol je met Knut ouwe reus.
Hehe. De angst leeft een beetje bij je hé.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een beetje geluk word je nog door iemand een toilet ingetrokken.
Valt me heel erg tegen stinho? Wil jij wel volwassen en onverantwoordelijk worden?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut is een wandelende drugsfabriek.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Loka x Analoog is vanavond in roffa. Knutsan heeft een feestje dus.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Uit een onderzoek is gebleken dat MDMA & XTC helemaal niks beschadigen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut is een wandelende drugsfabriek.
Ik klaag niet over het niveau Onlo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dag 2 op rij dat je als eerste van de dag een moedergrap maakt.
En maar klagen over het niveau hier. Iets met een pot en een ketel nap.
Koffie is bovendien verslavender.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Uit een onderzoek is gebleken dat MDMA & XTC helemaal niks beschadigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |