Ik hoop dat je mail iets netter was dan deze post.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:43 schreef Dven het volgende:
Zojuist een mail moeten sturen naar de hoofd verkoop, manager Nederland en directrice over dat er godverdomme direct een oplossing gevonden moet worden voor een probleem.
Probleem? Ze komen er niet aan uit wie godverdomme een fucking offerte moet sturen. Ik ben woest. Vrouwen!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders ik wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mail iets netter was dan deze post.
Ik heb een directe oplossing geëist en dat is heel bondig verwoord.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mail iets netter was dan deze post.
Gewoon eisen dat je niet met een vrouw zaken wil doen, als ze het daar niet mee eens zijn moet je gewoon roepen dat het cultuur is en dat hun racistisch bezig zijn. Moet je eens kijken hoe snel ze dan zijn..quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:43 schreef Dven het volgende:
Zojuist een mail moeten sturen naar de hoofd verkoop, manager Nederland en directrice over dat er godverdomme direct een oplossing gevonden moet worden voor een probleem.
Probleem? Ze komen er niet aan uit wie godverdomme een fucking offerte moet sturen. Ik ben woest. Vrouwen!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste,quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een directe oplossing geëist en dat is heel bondig verwoord.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beste,
OPLOSSING NU GRAAG
Inmiddels verblijft met vriendelijke groet,
Dven.
<insert piemel.gif>
Yep, mislukte hippies. Voor het papier waarop je print, zijn de bomen al gekapt. Je helpt er de natuur niks meer mee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb ik zo'n hekel aan.
Ruben Schaken is in een interview niet heel positief over de kansen van ADO komend seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb ik zo'n hekel aan.
Papier is niet het probleem, de inkt wel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, mislukte hippies. Voor het papier waarop je print, zijn de bomen al gekapt. Je helpt er de natuur niks meer mee.
Ik print zelden nog iets. Zo veel mogelijk digitaal.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Papier is niet het probleem, de inkt wel.
Ontkom er niet aan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik print zelden nog iets. Zo veel mogelijk digitaal.
Ik ben niet heel positief over de kansen van Ruben Schaken komend seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ruben Schaken is in een interview niet heel positief over de kansen van ADO komend seizoen.
Rubinho Schakenquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet heel positief over de kansen van Ruben Schaken komend seizoen.
Net als michelle obama.quote:
Ik werk liever met vrouwen, mannen denken veel te snel dat ze ook kunnen wat jij kan en willen dan ook verdienen wat jij verdient.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:43 schreef Dven het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de Facebook-pagina worden behalve spelfouten ook regelmatig foto’s met bijschriften en verknipte video’s geplaatst.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
https://jalta.nl/politiek(...)ausmachine-van-denk/
Goed stuk over de Sylvana Jugend.
Staat op YouTube dus is waarquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
OPPOSITIE vindt dit nu de waarheid.
An explosion is reported to have taken place near a migration office in the German town of Zirndorf, near Nuremberg, according to Munich-based broadcaster Bayerischer Rundfunk.quote:
Yepquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
An explosion is reported to have taken place near a migration office in the German town of Zirndorf, near Nuremberg, according to Munich-based broadcaster Bayerischer Rundfunk.
Zal wel Pegida zijn, de islam is nu al genoeg in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
An explosion is reported to have taken place near a migration office in the German town of Zirndorf, near Nuremberg, according to Munich-based broadcaster Bayerischer Rundfunk.
De dader in München is ook een nazi-sympathisant.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal wel Pegida zijn, de islam is nu al genoeg in het nieuws geweest.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal wel Pegida zijn, de islam is nu al genoeg in het nieuws geweest.
Jij bent dus van mening dat pegida sympathisant is van het nazisme?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dader in München is ook een nazi-sympathisant.
Heb je wel eens een foto van de Nederlandse Pegidaleider gezien?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent dus van mening dat pegida sympathisant is van het nazisme?
ja, en een dergelijke foto heb ik ook van mijzelf toen ik bij de kapper was en aan het lollen was.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van de Nederlandse Pegidaleider gezien?
http://politiek.tpo.nl/20(...)gt-op-vluchtelingen/quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, en een dergelijke foto heb ik ook van mijzelf toen ik bij de kapper was en aan het lollen was.
en wat houdt het nazisme volgens jou in?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)gt-op-vluchtelingen/
Mensen die alleen het blanke zuivere ras gedogen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en wat houdt het nazisme volgens jou in?
wees gvd blij dat je voetbalclub nog bestaat maatquote:
Het bericht 5 minuten geledenquote:Zu der Explosion kam es rund 200 Meter von der Erstaufnahmeeinrichtung entfernt. Dort habe es einen Polizeieinsatz gegeben, bestätigte eine Sprecherin der Polizei. Nach Angaben der Polizei berichteten Augenzeugen von einem lauten Knall und entdeckten unmittelbar danach einen brennenden Koffer in einer Kleingartenanlage. Die Zeugen berichteten, mehrere Männer seien vom Tatort weggelaufen. Verletzt wurde ersten Angaben zufolge niemand. Über Hintergründe ist derzeit noch nichts bekannt.
Zoek de verschillenquote:Zu der Explosion kam es rund 200 Meter von der Erstaufnahmeeinrichtung entfernt. Dort habe es einen Polizeieinsatz gegeben, bestätigte eine Sprecherin der Polizei. Nach Angaben der Polizei berichteten Augenzeugen von einem lauten Knall und entdeckten unmittelbar danach einen brennenden Koffer in einer Kleingartenanlage. Die Zeugen berichteten, mehrere arabisch aussehende Männer seien vom Tatort weggelaufen. Über Verletzte oder Hintergründe ist derzeit noch nichts bekannt.
Arabische mannen zijn wegge-edit. Brrrr.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
Het bericht nu:
[..]
Het bericht 5 minuten geleden
[..]
Zoek de verschillen
Ach, je wil natuurlijk niet snel de conclusie trekken he.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
Het bericht nu:
[..]
Het bericht 5 minuten geleden
[..]
Zoek de verschillen
Geldt ook deels voor de journalistiek van staatstelevisie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, je wil natuurlijk niet snel de conclusie trekken he.
NPO radio 1 is een drama wat dat betreft hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geldt ook deels voor de journalistiek van staatstelevisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |